دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۷:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: خوزه مورینیو، پس از باخت چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا، آورام گرانت را یک بازنده نامید.

به گزارش ایسنا، این نخستین فصل چلسی در چهار سال اخیر است که هیچ جامی را بدست نیاورده است. مورینیو در اوایل فصل جاری به دلایل نامعلومی از سرمربی‌گری چلسی اخراج شد و پس از آن هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است.

گرانت که بلافاصله جای وی را در استمفوردبریج گرفت، توانست برای نخستین بار در تاریخ باشگاه،‌ این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند تا در کمتر از یک فصل، کاری که مورینیو سه فصل متوالی نتوانسته بود انجام دهد را جامه‌ عمل بپوشاند. با این حال مورینیو از وی انتقاد کرده است.

مورینیو گفت: "در فلسفه‌ من، ‌بدست نیاوردن جام، ناکامی محض به شمار می‌رود. گرانت در این فصل نتوانست هیچ افتخاری را برای چلسی بدست آورد. آنها فینال لیگ قهرمانان و فینال جام اتحادیه را واگذار کردند و در روز پایانی نیز قهرمانی لیگ برتر را به منچستری‌ها دادند. در جام حذفی نیز برابر تیم ضعیف بارنزلی مغلوب شدند تا فصل را بدون جام به پایان برده باشند. این عملکرد از سال 2004 در این تیم سابقه نداشته است."

وی درمورد گرانت گفت: "او تمام جام‌ها را از دست داد. نمی‌دانم او مدرک مربی‌گری دارد یا نه ولی او در این فصل یک بازنده‌ تمام عیار بود. مدعی بودن در همه‌ جام‌ها و قهرمان نشدن در آنها نمی‌تواند خوب باشد. به نظر من او فصل بدی را سپری کرد. شاید از نظر یک بازنده این نوع عملکرد بسیار خوب باشد. من به آن احترام می‌گذارم ولی از دیدگاه یک برنده به هیچ وجه فصل خوبی نبود."

کد خبر 53101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز