سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
۰ نفر

«نایا ریوِرا» هنرپیشه آمریکایی که هفته گذشته حین شنا در دریاچه «پیو» ناپدید شده بود، پیدا شد.

پیدا شدن جسد نایا ریوِرا

به گزارش همشهری آنلاین فارس به نقل از ورایتی نوشت: امروز دوشنبه کلانتری منطقه ونچورا در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که جسد «نایا ریورا» در دریاچه «پیرو» در ونچورا کانتی کالیفرنیا پیدا و شناسایی شده است. پلیس همچنین اعلام کرد که هیچ گونه شواهدی از خودکشی یا قتل در بررسی‌های اولیه دیده نمی‌شود.

۸ روز پیش زمانی که فرزند ۴ ساله «نایا ریورا» تنها در قایقی در دریاچه پیرو پیدا شد، اولین گزارش مفقودی وی بر اثر غرق شدن در این دریاچه اعلام شد.

عملیات جستجو و نجات به مدت پنج روز دیگر در بین دید کم آب و موانع بیشمار در کف دریاچه ادامه یافت.

کلانتر «بیل ایوب» درباره ریورا و پسرش گفت: او و نایا با هم در دریاچه شنا می‌کردند. بعد پسر ۴ ساله‌اش گفت مادرم به من کمک کرد و مرا به داخل قایق برگرداند و خودش به شنا ادامه داد که من یکباره دیدم مادرم در سطح آب نیست و ناپدید شده است. پلیس افزود که او احتمالا در آن لحظه حال جسمانی‌اش به گونه‌ای بوده که تنها توانسته پسرش را به داخل قایق بیاندازد و توانایی نداشته خود را نجات دهد.

پلیس طی این ۸ روز از تمام امکانات شامل بارگرد، غواص‌های حرفه‌ای، ربات‌های روآبی و زیرآبی، سگ‌های زنده و مرده‌یاب و سامانه تصویربرداری سه‌بعدی برای یافتن جسد وی بهره گرفت. مشکل اصلی دریاچه گل‌آلود بودن و وجود گیاه‌ و درختان زیرآبی بود که میدان دید غواصان را به حدود ۳۰ سانتیمتر محدود کرده بود و همین تعیین محل جسد و یافتن آن را با مشکل مواجه کرده بود.

«نایا ریورا» از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ در مجموعه پربیننده «گلی» در نقش سانتانا لوپز بازی کرد و موفقیت‌های متعددی برای وی به همراه داشت و توانست نامزد چند رویداد مهم ازجمله «انجمن صنفی هنرپیشگان آمریکا» «گرمی» و «جوایز منتخب» شود.

او در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۸۷ در والنسیای کالیفرنیا به دنیا آمد. پدر و مادرش پورتوریکویی و آلمانی بودند. او ابتدا و در همان دوران کودکی کارش را با بازی در آگهی‌های تبلیغی آغاز کرد سپس در سن ۱۰ سالگی در مجموعه «خانواده سلطنتی» محصول شبکه «سی‌بی‌اس» ظاهر شد و فعالیت‌هایش را در عرصه بازیگری گسترده کرد تا اینکه مهم‌ترین و موفقیت‌آمیزترین نقش خود را در مجموعه «گلی» ایفا کرد. او در سن ۳۳ سالگی درگذشت.

کد خبر 530947

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha