استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح ساخت مسکن محرومان گفت: تمامی ۲۴۴۰ واحد مسکن محرومان این استان تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مسکن محرومان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اقبال عباسی در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری که با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، تاکید کرد: از این تعداد پروژه ۱۵۰۰ واحد در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه بهره‌برداری می‌شود و عملیات اجرایی یکهزار واحد مسکن محرومان جدید در چهارمحال و بختیاری در این سفر آغاز خواهد شد.       

وی تصریح کرد: امسال برای راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد ۲۵۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافت و در صورت جذب این اعتبار، ۴ هزار میلیارد ریال دیگر برای این طرح اختصاص داده می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حفظ و تخصیص ردیف اعتباری طرح انتقال آب بن به بروجن، اختصاص اعتبار برای احداث جاده‌های مواصلاتی، آبرسانی سیار به مناطق روستایی و عشایری، اختصاص اعتبار ویژه تجهیز زمین‌های کشاورزی به شبکه آبیاری نوین و مطالعه ۴۷ روستای در معرض خطر در سفر قبلی رئیس سازمان برنامه و بودجه به چهارمحال و بختیاری مورد تاکید قرار گرفت.

وی گفت: با حضور معاون رئیس‌ جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ۴۶ پروژه در استان بهره‌برداری می‌شود و برای اجرای این پروژه‌ها ۲۲ هزار میلیارد ریال از منابع دولتی، بخش خصوصی و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

کد خبر 530814

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha