رضا مهاجری که تنها ۲ هفته پیش سکان هدایت تیم فوتبال ماشین‌سازی را بر عهده گرفته بود، به گل‌گهر سیرجان می‌پیوندد تا از میان صمد مرفاوی، علی‌اصغر مدیرروستا و فراز کمالوند یکی جانشین او در تیم تبریزی شود.

رضا مهاجری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در حالی که هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی بلافاصله پس از جدایی احد شیخ لاری به فاصله چند ساعت، اقدام به انتصاب رضا مهاجری به عنوان سرمربی تیم کرد، همان‌ها نیز بلافاصله با استعفای سرمربی جدید موافقت کردند تا بی‌برنامگی و بی‌توجهی به شرایط موجود تیم توسط مسئولان باشگاه برای علاقه‌مندان آشکار شود.

حال پرسشی که در میان هواداران تیم قدیمی آذربایجان درباره جدایی مهاجری وجود دارد این است که اعضای هیات مدیره چگونه و بر اساس کدام دلایل فنی و غیرفنی و در کدام نشست خود موافقت خود را با جدایی مهاجری اعلام کرده‌اند؟ آیا شرایط موجود ماشین‌سازی نشانه‌ای از بحران و ناکارآمدی مدیریت باشگاه نیست که در فاصله کمتر از ۲۰ روز ۲ سرمربی از هدایت این تیم سرباز می‌زنند؟

در هر حال، وضعیت ماشین‌سازی روز به روز، به علت ناتوانی مدیران و بی‌علاقگی مالک باشگاه به تیمداری، بحرانی‌تر می‌شود و اگر تدبیری برای برون‌رفت از این وضعیت اندیشیده نشود، چه‌بسا این تیم ۵۰ساله و پرطرفدار با خطر سقوط به دسته یک مواجه شود.

در همین حال شنیده‌ها حاکی است که مسئولان باشگاه ماشین‌سازی باب مذاکره را با صمد مرفاوی، فراز کمالوند و اصغر مدیرروستا برای هدایت این تیم باز کرده‌اند. گفته می‌شود رضا مهاجری با استعفای مجید جلالی از سرمربیگری تیم گل‌گهر سیرجان، به احتمال فراوان سکان هدایت این تیم را بر عهده می‌گیرد.

تیم فوتبال ماشین‌سازی با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و در هفته بیست و پنجم این رقابت‌ها باید روز پنج‌شنبه آینده در اصفهان به مصاف ذوب آهن برود.

کد خبر 530802

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha