رانندگان تاکسی، کیوسک‌داران و واحدهای تجاری و تفریحی و خدماتی تحت قرارداد با شهرداری بوشهر که از کرونا آسیب دیده‌اند، تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند.

تاکسی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا شورا مصوباتی در این زمینه داشت که تمدید جایزه خوش‌حسابی، فرصت دوماهه برای چک‌های سررسید شده و معافیت اجاره اماکن تجاری، تفریحی و خدماتی که تحت مالکیت شهرداری هستند، ازجمله آن‌ها بود.

ابوذر دهدار، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: به علت شیوع ویروس کرونا کسب‌وکار رانندگان تاکسی و کیوسک داران هم دچار آسیب شد که در مذاکره با یکی از بانک‌های عامل مقرر شد به این افراد و صاحبان واحدهای تجاری، تفریحی و خدماتی تحت قرارداد با شهرداری، تسهیلاتی با سود ۴ درصد در اختیار این افراد قرار گیرد.

باید کمک‌های جدی برای مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در نظر گرفته شود که البته دولت برنامه خوبی دارد و امیدواریم در استان نیز عملیاتی شود.

نمی‌توانیم مشاغلی را که کسب‌وکار روزانه دارند نادیده بگیریم. این مشاغل، ایام پررونق خود را در دو ماه پایانی سال ازدست‌داده‌اند و در دوران بازگشت به کسب‌وکار بازهم شاهد موج دوم ویروس کرونا در استان و قرار گرفتن در وضعیت قرمز هستیم، ازاین‌رو این کسب‌وکارها نیازمند حمایت بیشتری هستند.

کد خبر 530765

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بوشهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha