سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
۰ نفر

مسیر دوچرخه‌سواری و جاده سلامت در بوستان ۷۰ هزار مترمربعی سایه در اصفهان احداث شد.

دوچرخه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایمنا، مجید طرفه‌تابان، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: برای اجرای عملیات عمرانی فاز دوم بوستان سایه، شش هزار و ۳۰۰ مترمربع زیرسازی، دو هزار و ۲۰۰ مترمکعب خاک‌برداری و چهار هزار و ۳۰۰ متر طول اجرای جدول انجام شده است. در فاز دوم بوستان سایه که هشت هکتار وسعت دارد، پیاده‌راه‌سازی، مسیر دوچرخه‌سواری و جاده سلامت احداث شده است. برای حفظ و نگهداری از درختان و فضای سبز به عنوان یک سرمایه طبیعی تلاش شد ذره‌ای به ریشه درختان آسیب نرسد، از این رو بتن‌ریزی جایگزین شفته آهک زیر جداول شده است.

وی افزود: عملیات احداث باند دوم بلوار نظام سپاهان‌شهر آغاز شده است و برای احداث آن ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و این طرح طی توافق با سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با هدف رفع مشکلات ترافیکی آغاز شده است. اجرای این پروژه به هفت هزار و ۱۰۰ متر مکعب خاک‌برداری، جدول‌گذاری به طول هفت هزار متر، ۱۸ هزار متر مربع آسفالت، ۷۰۰ مترمکعب اجرای بتن، بنایی با سنگ لاشه ۷۰۰ مترمکعب، زیر اساس دو هزار و ۷۰۰ مترمکعب و اساس دو هزار و۷۰۰ مترمکعب، دو هزار و ۶۰۰ متر مکعب موزائیک فرش و برچیدن و نصب مجدد دیوارهای بتنی موجود به طول ۶۵۰ متر نیاز دارد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با ابراز خرسندی از اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در مسیر پیشرفت قرار دارد، گفت: سازمان عمران در راستای عمل به سیاست‌های کلان‌شهری به عنوان بزرگترین مجموعه تولیدی و عمرانی، انجام پروژه‌های سطح شهر اصفهان را در دست دارد که اجرای مجموعه پل‌ها و تقاطع‌های غیر همسطح شهید سلیمانی، ایستگاه مترو شاهد و تقاطع غیر همسطح آفتاب از جمله آنها به شمار می‌آید.

کد خبر 530733

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha