قرعه‌کشی ثبت‌نام محصولات ایران خودرو در قالب طرح مشارکت در تولید ۸ محصول با حضور مسئولان نظارتی آغاز شد.

ايرانخودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، قرعه کشی محصولات ایران خودرو در قالب طرح مشارکت در تولید ۸ محصول با حضور مسئولان نظارتی آغاز شد.

در ثبت‌نام طرح مشارکت در تولید ایران خودرو هشت محصول این شرکت از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه به فروش رسید. سود مشارکت در طرح برای محصول جدید k۱۳۲، شش تا نه درصد و سایر محصولات شش تا شش و نیم درصد و موعد تحویل همه خودروها از ۱۲ تا ۲۴ ماه درنظر گرفته شده است که قیمت آن برمبنای قیمت مصوب روز تحویل خواهد بود.

بر اساس این گزارش افزون بر محصول جدید پروژه K۱۳۲ که به‌زودی نام آن اعلام خواهد شد، دناپلاس اتوماتیک، پژو۲۰۷ دستی، پژوپارس‌ال‌ایکس، دنا معمولی، رانا پلاس، سورن ای‌ال‌ایکس، پژو۲۰۶ تیپ دو و سمند ال‌ایکس بنزینی در سبد پیش‌فروش تیرماه ایران خودرو قرار داشت.

بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در خصوص روند قرعه کشی ثبت‌نامی‌های این طرح، گفت: حدود ۷۰۰ هزار نفر در این طرح مشارکتی شرکت کردند که قرار بر این است اسامی ۵۰ هزار نفر برنده در این طرح اعلام شود. این قرعه‌کشی همانند قرعه‌کشی‌های دیگر با نظارت‌های لازم صورت خواهد گرفت.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ادامه داد: برای خودرو k ۱۳۲ حدود ۱۶ هزار ظرفیت وجود دارد که ۸۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند و همچنین برای خودروهای دیگر هم ۳۴ هزار ظرفیت وجود دارد.

 
وی در خصوص تحویل خودروهای معوق به مشتریان گفت: از شهریور پارسال ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو تعهد معوق داشتیم که این تعداد به ۵۰ هزار دستگاه رسیده است که این شاخص نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۷۰ درصد بهبود یافته است.

رحمانی تصریح کرد: در فروش فوق‌العاده نیز تعهدات عقب‌افتاده‌ای نداریم و در آخرین فروش فوق‌العاده، توانستیم ۶۰ درصد تعهدات را تحویل دهیم و تا پایان تیرماه هم تمام تعهدات مربوط به فروش فوق‌العاده را تحویل خواهیم داد. از کل خودروهای ما، تعهدات ۱۳ دستگاه به‌ روز است و تمام تعهدات تا پایان شهریور به‌ روز می‌شود.

کد خبر 530460

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha