مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
۰ نفر

این روزها کرونا بر همه جنبه‌های زندگی تاثیر گذاشته و کتاب و کتابخانه‌ها از آن مستثنی نیستند؛ از جمله این که کتاب‌های امانت داده‌شده در زنجان بعد از دریافت از مردم قرنطینه می‌شود.

کتابخانه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، اعضای کتابخانه‌های عمومی استان زنجان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کتابخانه‌ها حضور داشته باشند. اکنون با توجه به شیوع کرونا، مدت ۱۰ روزی که علاقه‌مندان به کتاب می‌توانستند کتاب‌ها را امانت بگیرند به یک ماه افزایش یافته و علاوه بر آن، جریمه دیرکرد کتاب‌ها نیز بخشیده شده و با توجه به شرایط پیش‌آمده، عجله‌ای برای دریافت کتاب وجود ندارد.

مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در این‌باره گفت: با توجه به نزدیکی ایام کنکور و استقبال خوبی که از کتابخانه‌ها می‌شود، در بعضی از کتابخانه‌های بزرگ‌تر با نوبت‌دهی به افراد، اعضا در آن حضور می‌یابند. امیرعلی نیک‌بخش افزود: استفاده از ماسک و دستکش برای حضور در کتابخانه‌ها الزامی است و اعضا باید با رعایت نکات بهداشتی در کتابخانه‌ها حضور پیدا کنند. کتاب‌های امانت داده‌شده در زنجان بعد از دریافت از مردم به مدت ۱۰ روز قرنطینه می‌شوند. کتاب‌های درخواستی اعضا نیز توسط کتابداران تحویل داده می‌شود.

کد خبر 530391

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha