یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
۰ نفر

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: با تجهیز تمام مدارس استان به سیستم گرمایشی استاندارد تا پایان تیر ۹۹ بساط بخاری‌های نفتی از واحدهای آموزشی استان برچیده می‌شود.

بخاری نفتی

به گزارش همشهری‌آنلاین، دولت لطفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر ۲۲۰۰ فضای آموزشی در قالب ۱۰ هزار کلاس در استان اردبیل دایر است.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع حوادث تلخ و ناگوار در مدارس به دلیل استفاده از بخاری‌های نفتی و غیراستاندارد، اداره کل نوسازی مدارس تلاش کرد تا همه مدارس را به سیستم حرارتی استاندارد مجهز کند.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل افزود: سال گذشته با اولویت ۳۶۸ مدرسه در استان که دارای علمک گاز بودند اما از بخاری نفتی استفاده می‌کردند، سعی شد تا این مدارس به سیستم مناسب و استاندارد گرمایشی مجهز شوند.

لطفی اضافه کرد: امسال نیز برای ۲۵۱ مدرسه که گازکشی به آنها انجام نشده بود، فعالیت‌هایمان را متمرکز کردیم تا با همکاری شرکت گاز این اقدامات انجام شده و ما نیز وسایل گرمایشی آنها را تهیه کنیم.

وی گفت: تا ۱۰ روز آینده با تجهیز ۲۵۱ مدرسه بدون تجهیزات گرمایشی استاندارد برای همیشه بساط مدارس دارای بخاری‌های نفتی برچیده شده و همه مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز خواهد شد.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل ادامه داد: در اولویت بعدی تلاش می‌کنیم تا ۱۴۰ مدرسه استان را که از بخاری گازی استفاده می‌کنند به تاسیسات موتورخانه مرکزی، رادیاتور یا پکیج، مجهز و نگرانی‌ها از بابت فعالیت بخاری‌های گازی را نیز رفع کنیم.

کد خبر 530125

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha