مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
۰ نفر

مدیر کل بهزیستی استان ایلام گفت: تاکنون هیچ موردی از کرونا در خانه سالمندان ایلام گزارش نشده است.

خانه سالمندان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، زهرا همتی با اشاره به وضعیت قرمز حاکم بر استان ایلام از نظر شیوع کرونا اظهار کرد: شرایط حساس نگهداری سالمندان در مراکز نگهداری سالمندان در استان ایلام حساس است و اقدامات ما در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، موجب شده است که سالمندان مستقر در مراکز نگهداری از این وضع به سلامت عبور کنند.

وی درباره میزان ابتلا در مراکز نگهداری بیماران روانی گفت: در مرکز نگهداری بیماران روانی ۳ مورد ابتلا به ویروس کرونا وجود داشت که با قرنطینه و ارائه خدمات درمانی وضعیت آنان بهبود یافت.

همتی با اشاره به ارائه خدمات حمایتی به معلولان کرونایی تحت پوشش بهزیستی گفت: معلولان تحت پوشش بهزیستی ایلام که به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند، از تمام خدمات حمایتی بهزیستی برخوردار بوده‌اند.

مدیر کل بهزیستی استان ایلام در ادامه یادآور شد: تمام مراکز بهزیستی استان، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال بوده‌اند و مشکل خاصی متوجه ساکنان این مراکز نبوده است.

همتی با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا در اختیار تمام مراکز قرار گرفته است بیان کرد: هیچ کمبودی در زمینه تامین تجهیزات بهداشتی احساس نمی‌شود.

کد خبر 530060

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha