هفته بیست و چهارم لیگ برتر به پایان رسید و همه مدعیان به سود پرسپولیس بخت اول عنوان قهرمانی بازی کردند.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، در مهمترین بازی هفته تیم های استقلال و تراکتور سازی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تراکتور سازی با این تساوی با ۴۱ امتیاز در جایگاه چهارم  جدول قرار گرفت. استقلال نیز با یک بازی کمتر و ۳۸ امتیاز به مکان ششم جدول سقوط کرد. در اصفهان تیم فوتبال سپاهان بار دیگر تن به تساوی داد و مقابل تیم پارس جنوبی جم با نتیجه یک بریک متوقف شد. در این دیدار محمد رضا حسینی  در دقیه ۱۱ یک گل زیبا را به ثمر رساند. سپاهان در دقیقه ۷۹ یک ضربه پنالتی را توسط محمود کریمی ازدست داد تا بهترین فرصت برای برتری در این بازی برای آنها از دست برود. در دقیقه۸۸ رضا خالقی فر موفق شد گل تساوی را برای پارس جم به ثمر برساند. سپاهان با این تساوی با یک ۴۱ امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماند.

در مشهد شهر خودرو که به دلیل استعفای سر آسیایی هنوز سرمربی خود را انتخاب نکرده با سایپا به تساوی یک بریک رسید. در این بازی امین قاسمی نژاد دردقیه ۹ برای شهر خودرو و محمد صدق بارانی دردقیقه ۱۵ از زوی نقطه پنالتی برای سایپا گلزنی کردند.

شهر خودرو نیز با این نتیجه با ۴۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم ایستاد. در انتهای جدول جدال حساس پیکام و گل گهر سیرجان با برتری دوبرصفر پیکان خاتمه یافت تا تیم ویسی بع روز های آینده برای بقا امیدوار تر باشد. نساجی نیز در آبادان مقابل صنعت نفت به تساوی یک بر یک رسید.

کد خبر 529952

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha