مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت: بیشترین تماس‌ها با اورژانس اجتماعی بهزیستی استان در دوران شیوع کرونا مربوط به اختلاف‌های خانوادگی بوده است.

اورژانس اجتماعی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا ایزدپور افزود: شیوع کرونا تماس شهروندان با اورژانس اجتماعی را در استان سمنان افزایش داد و بیشترین تماس مربوط به اختلافات خانوادگی بود.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی با ارائه خدمات مشاوره‌ای با کمک روانشناسان و مددکاران مجرب برای حل اختلاف‌های خانوادگی گام برمی‌دارد، اضافه کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۲۸۷ نفر در مرکز آسیب‌های اجتماعی استان سمنان ‌پذیرش شدند و خدمات دریافت کردند.

ایزدپور با بیان اینکه ۲۸ هزار و ۳۲۱ مددجو سال گذشته از اداره‌کل بهزیستی استان سمنان خدمات دریافت کردند، تصریح کرد: ۳۵۵ مرکز در استان به‌صورت شبانه‌روزی به خانواده‌ها خدمات تخصصی ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به خط تلفنی مشاوره رایگان برای شهروندان، گفت: خط ۱۴۸۰ از ۸ صبح تا ساعت ۲۴ آماده ارائه مشاوره تلفنی به متقاضیان در حوزه‌های مختلف است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: مرکزهای مثبت زندگی به‌صورت غیردولتی با هدف ارائه خدمات پس از تکمیل مراحل قانونی در استان ایجاد خواهد شد.

کد خبر 529870

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha