سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه درباره انفجار در سایت نطنز نهادهای ذی‌ربط امنیتی در حال بررسی جزئیات هستند، گفت: هدف رسانه‌ها از منتسب کردن انفجار به رژیم صهیونیستی در واقع کمک‌کردن به وجهه و هیمنه پوشالی آن است.

نطنز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سید عباس موسوی در نشست‌خبری با اصحاب رسانه استان اصفهان درباره انفجار در سایت هسته‌ای نطنز اظهار داشت: هر اتفاقی که هر جایی بیافتد ممکن است اسرائیلی‌ها خود را سریع مطرح کنند و ابتکار کار را به‌عهده بگیرند. در حال حاضر برای صحبت و قضاوت از علت و عامل اصلی انفجار زود است و نهادهای ذی‌ربط امنیتی در حال بررسی تمام جزئیات انفجار هستند و اگر به این نتیجه برسند که دست عوامل خارجی در کار بوده، اعلام خواهند کرد و عواقبی هم خواهد داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سیاست‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی ادامه داد: این رژیم در سطح بین‌المللی در حال مظلوم‌نمایی است و کاری می‌کند که ترحم و توجه جهان را جلب کند، اما همین رژیم در مسائل منطقه‌ای رویکرد خشن دارد و با مشت آهنین به مردم فلسطین و کشورهای همسایه و به‌طور کلی در منطقه خود را نشان می‌دهد. هدف رسانه‌ها از منتسب‌کردن انفجار سایت نطنز به رژیم صهیونیستی در واقع کمک‌کردن به وجهه این رژیم و هیمنه پوشالی آن است.

  • متن کامل سخنان سخنگوی وزارت خارجه را از لینک زیر بخوانید:

اظهارات مهم سخنگوی وزارت خارجه درباره جزئیات حادثه نطنز و قرارداد ۲۵ ساله با چین

کد خبر 529504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    1 4
    انتشار اخبار دروغ جز خدمت به دشمنان وطن و همراهی باعناصر دشمن هیچ ره آوردی ندارد