اعضای شرکت تعاونی مسکن خبرنگاران خراسان شمالی که از سال قبل تاسیس شد، در انتطار همراهی مسئولان در برداشتن آخرین گام برای تامین زمین و مسکن این قشر هستند.

مسكن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن اقتصاد و رسانه خراسان شمالی چهارشنبه ۱۸ تیرماه اظهار داشت: این شرکت تعاونی ۲۰۰ عضو دارد و با توجه به نگاه ویژه استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان موضوع واگذاری زمین به زودی وارد مرحله جدیدی خواهد شد.

محسن عظیمی با بیان اینکه این تعاونی مسکن برای نخستین بار همه خبرنگاران و اهالی رسانه را در خود جمع کرده است، افزود: قرار است موضوع واگذاری زمین به این تعاونی در اولین جلسه هیات نمایندگان راه و شهرسازی و شورای مسکن استان مطرح شود که امیدواریم با نگاه مثبت استاندار و دیگر مسئولان به بار بنشیند.

خبرنگاران خراسان شمالی با وجود این که برای رفع مشکلات دیگر اقشار از جمله تامین مسکن آنان تلاش می‌کنند تقریبا همگی از داشتن مسکن مناسب محروم هستند.

با تشکیل تعاونی مسکن خبرنگاران که با نام مسکن اقتصاد و رسانه جامه قانونی به تن کرد، اهالی رسانه منتظرند تا گام اصلی برای تامین زمین و مسکن مناسب توسط استاندار خراسان شمالی و دیگر مدیران برداشته شود.

خراسان شمالی ۲۳۵ فعال رسانه‌ای دارد که بیشتر آنها در رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها فعالیت می‌کنند.

خبرگزارهای ایرنا، ایسنا، ایلنا، آنا، ایپنا، ایکنا، برنا، پانا، تسنیم، رسا، فارس، مهر، شبستان، دانشجو و علم و فناوری در این استان فعالیت می‌کنند و روزنامه‌های کشوری نیز در خراسان شمالی ۴۰ نمایندگی دارند که شمار رسانه‌های فعال در این استان به ۸۶ مورد می‌رسد.  

خراسان شمالی با ۸۶۳ هزار نفر جمعیت از جمله استان‌هایی است که شاخص مطبوعات و رسانه‌های آن، مانند بسیاری از دیگر شاخص‌ها وضعیت خوبی ندارد.

خراسان شمالی سی و یکمین استان از نظر تعداد رسانه‌های دارای مجوز است و در این استان به ازای هر ۴۴ هزار و ۵۷۱ نفر یک نشریه مجوز انتشار دارد.

کد خبر 529029

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha