رئیس کانون سردفتران و دفتریاران درباره وضعیت سردفتر متخلفی که نامش در پرونده قاضی منصوری و اکبر طبری مطرح است، توضیح داد.

تصاویر هفتمین  دادگاه  اکبر طبری و متهمان دیگر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سردفتر متخلفی که نامش در پرونده قاضی منصوری و اکبر طبری مطرح است، گفت: سردفتر متخلف به شکلی که اسناد در دفاتر آنها من غیر حق و برخلاف قوانین، مقررات و بخشنامه‌ها جابه‌جا شده باشد و این مالکیت‌ها بر اساس آن تثبیت شده باشد، نیست. 

وی افزود: اما نقل و انتقالاتی که از جمله آقای طبری و دوستانشان در دادگاه مطرح می‌کنند، براساس کیفرخواست صادره دادستانی، یکی از سردفتران نامش در این پرونده مطرح است که آن هم به عنوان اینکه اثر انگشت کسی را باید می‌گرفته که ظاهرا همسر آقای طبری بوده است که باید خودش می‌آمده و در خرید و فروش و نقل و انتقالات اثر انگشت را در دفترخانه ثبت می‌کرده که خودشان حضور پیدا نکرده و شخص دیگری که خود آقای طبری بوده این اثر انگشت را در دفترخانه زده است. 

بیشتر بخوانید: ماجرای اثر انگشت زدن طبری به جای همسرش | دانیال‌زاه: فکر می کردم طبری تدارکاتچی قوه قضاییه است! | هشدار قهرمانی به وکیل طبری

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین جدیدی که اجرا می‌کنیم و قانون ثبت آنی، متعاملین باید خودشان در دفترخانه حاضر شوند و اثر انگشتشان به عنوان معامل یا متعامل ثبت شود. در این پرونده هم این بحث مطرح است و هنوز هم به نتیجه نرسیده‌اند و در مرحله تحقیق است و فعلا دادگاه به این مرحله نرسیده که این اتفاق افتاده یا نه و بررسی‌های قضایی لازم در حال انجام است. 

کد خبر 528779

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha