رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با تاکید بر حمایت دستگاه قضایی از کادر درمان و برخورد قانونی با افراد مخل روند درمانی کرونا، از پیگیری جدی پرونده پزشک پیرانشهری که توسط ۷ نفر از همراهان یک بیمار کرونایی مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته بود، خبر داد.

ضرب و شتم پزشک پیرانشهری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، علی‌اکبر گروسی در تشریح روند پیگیری پرونده پزشک پیرانشهری گفت: از همان لحظه ارائه گزارش ضرب و شتم پزشک بیهوشی بخش ایزوله بیمارستان امام‌خمینی(ره) پیرانشهر، پیگیری از طریق دادستانی این شهر در دستور کار قرار گرفت و دستورهای لازم درباره انجام تحقیقات کامل، دستگیری متهمان، معرفی مصدوم به پزشکی قانونی و برآورد خسارت‌های واردشده به پزشک مصدوم و امکانات بیمارستان صادر شد.

گروسی افزود: در ارتباط با این پرونده، ۳ نفر به اتهام مشارکت در ضرب و جرح عمدی با چاقو، قدرت نمایی با سلاح سرد، تخریب اموال بیمارستان، توهین به ماموران دولت و کادر درمانی و بر هم زدن نظم عمومی دستگیر شدند. البته ۲ نفر از متهمان با صدور قرار وثیقه آزاد شده‌اند و روند پیگیری پرونده ادامه دارد.

وی در خصوص سایر اقدامات انجام‌شده درباره این پرونده گفت: دادستان پیرانشهر ضمن پیگیری و نظارت بر پرونده این ماجرا، با حضور در بیمارستان با کادر درمان صحبت کرده و گلایه‌های آنان را شنیده است. همچنین با فرد مضروب و خانواده او دیدار داشته است. حال عمومی مضروب رو به بهبودی است.

روز اول تیرماه امسال، همراهان یک بیمار ۳۳ساله که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان امام‌خمینی(ره) پیرانشهر ارومیه جان باخته بود، به متخصص بیهوشی بیمارستان حمله کردند و او را به طرز فجیعی مورد ضرب و شتم قرار دادند. ضاربانِ این پزشک که ۷ نفر بودند، همان روز دستگیر شدند و مضروب نیز که از چند ناحیه آسیب جدی دیده بود، همچنان در خانه تحت مراقبت است و گفته می‌شود حال عمومی وی مساعد است.

کد خبر 528740

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 2
    اخه يه جوان ٣٠ ساله چطور ممكنه از كرونا بميرد شايد اهمال از بيمارستان باشد
    • حمید رضا نجیبی IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
      0 0
      گیریم کاملا کادر پزشکی ودرمان مقصر باشند، مگر مملکت قانون ندارد، عصر وحشیگری و بربریت مدتها ست تمام شده استاد
    • سارا CA ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
      0 0
      همین شماهایین که تو خیابونا میچرخین فک میکنین نمیگیرن‌. بعد که میبینین نه مثل اینکه مردن واسه همه ست نمیتونی بپذیری میای یقه کادر بیمارستان و میگیری.
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    0 0
    حمله کنندگان بایدمجازات شوند