سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
۰ نفر

خانه فرانک ریبری هافبک فرانسوی فیورنتینا مورد دستبرد دزدان قرار گرفت.

فرانک ریبری

به گزارش همشهری آنلاین، روز یکشنبه در حالی که دیدار تیم های پارما و فیورنتینا در جریان بود، سارقان وارد خانه فرانک ریبری در شهر فلورانس شدند و اجناس قیمتی این بازیکن را به سرقت بردند.

این بازیکن در واکنش به این موضوع در حساب کاربری اینستاگرامش فیلمی را از لحظه ورودش به خانه منتشر کرده که در آن نشان می دهد خانه بطور کلی بهم ریخته است.

پلیس ایتالیا در باره تحقیق در مورد یافتن دزدان خانه ریبری است. وایبارا  ریبری در باره این حادثه  در حساب کاربری اینستاگرامش نوشت: من  شهر فلورانس را که در زمان ورود ما به گرمی از ما استقبال کرده، چقدر دوست دارم، دوست دارم همه افرادی که از زمان ورود ما با آنها ملاقات کرده ایم. اما من به عنوان یک زن، عروس و مادر از این حادثه ضربه روحی بدی خورده ام.

وی افزود: ما نه اولی هستیم و نه آخرین کسی که چنین چیزی اتفاقی برای آن در فلورانس  رخ می دهد، اما من حق دارم غمگین باشم و از آینده بترسم. اگر من و دخترم در خانه بودیم چه اتفاقی رخ می داد. من از این حادثه درس خوبی آموختم، انسان می تواند واقعاً بد باشد.

وی دربخش دیگری از صحبت هایش افزود: برای شما که کفش های دخترم و بعضی از جواهرات من را گرفته اید، مطمئن باشد هزینه این عمل خلاف خود را  در اینجا یا جاهای دیگر می پردازید. بدون تردید خداوند زندگی شما را با درد و رنج پر می کند، همانطور که شما به ما آسیب رساندید.

همسر ریبری در پایان گفت: من از چیزهای مادی نگران نیستم، اما این عمل شما شرم آور است که به خانه مردم بروید.

با این حادثه به احتمال فراوان ریبری از فیورنتینا جدا خواهد شد.

کد خبر 528729

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha