معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد از تمدید طرح بخشودگی جرائم بانکی مشتریان بانک مسکن در این استان خبر داد.

بانك مسكن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سید حمزه موسوی اطهر اظهار کرد: دریافت‌کنندگان تسهیلات‌ بانک مسکن که بنا به هر دلیلی مشمول پرداخت جریمه شده‌اند می‌توانند در فرصت باقی‌مانده از طرح بخشودگی استفاده کنند.

وی تشریح کرد: مشتریانی که تا پایان تیر ماه اقدام به پرداخت تمام یا بخشی از مانده بدهی خود کنند مشمول بخشودگی جرائم بانکی بابت دیرکرد پرداخت مطابق با ضوابط طرح میثاق خواهند شد.

معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این طرح یک بار تا پایان خرداد تمدید شده بود اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی از مشمولین به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستند در موعد مقرر از این فرصت بهره‌مند شوند تمدید طرح تا پایان تیر مورد موافقت کمیسیون عالی وصول مطالبات بانک مسکن قرار گرفت.

به گفته موسوی اطهر، بر اساس این طرح در صورت واریز نقدی هرمیزان از مطالبات غیرجاری انواع تسهیلات پرداختی، خالص جرائم محاسبه شده بر اساس نوع قرارداد (حسب مورد ۶ تا ۱۴ درصد از نرخ وجه التزام) نسبت به واریزی بدهکاران مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

وی از دریافت‌کنندگان تسهیلات دارای جرائم بانکی خواست در شرایط کنونی متاثر از ویروس کرونا، در راستای حفظ سلامتی خود، برای پرداخت بدهی و استفاده از مزایای طرح از طریق هر یک از درگاه‌های اینترنتی بانک مسکن و به صورت غیرحضوری اقدام کنند.

کد خبر 528497

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha