مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری و اقدام‌های متقلبانه بیش از ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

دادگاه

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایسنا، سرهنگ جوشن سهرابی در تشریح این خبر گفت: در پی‌شکایت شخصی به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به‌عنوان وکیل دادگستری و صاحب نفوذ در دادگاه و دیوان عالی کشور، مبلغ هنگفتی را از وی کلاهبرداری کرده است، با توجه به حساسیت موضوع پرونده در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.  

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی کارآگاهان پلیس مشخص فرد کلاهبردار با وعده‌های توخالی، مبلغ ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال از شهروندان بوشهری دریافت کرده است وجوه دریافتی را به نفع خود تصاحب کرده است.  

وی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرنخ‌های موجود موفق شدند متهم را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی، وی را در مخفیگاهش در یکی از محله‌های شهر بوشهر دستگیر کنند.  

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی و اخذ ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.  

کد خبر 528490

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha