تیم فوتبال رئال مادرید باردیگر با کمک داور ویدیوئی به یک پیروزی مهم دیگر دست پیدا کرد.

سرخیو راموس

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه هفته سی و چهارم لالیگا رئال مادرید موفق شد یک یک گل حریف سخت کوش خودآتلتیک بیلبائو را در ورزشگاه خانگی اش شکست دهد. تیم زیدان در یک بازی پر برخورد و سخت در سان مامس جان سالم به در برد تا راه قهرمانی اش هموار شود.

گره این بازی برای رئال مادرید زمانی باز شد که در دقیقه 73 دیوید گارسیا در یک برخورد ناشیانه روی مارسلو خطا کرد.داور ابتدا روی این صحنه واکنشی نشان نداد اما تیم داوران ویدیوئئ با عث شد که داور وسط  جریان بازی را قطع و صحنه را باز بینی کند.اینجا بود که داور نقطه پنالتی را به سود رئال مادرید نشان داد.

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادری که در بازی های اخیر کمک کاری مهاجمان رئال را جبران می کند پشت توپ قرار گرفت و با شلیکی دست نیافتنی گل برتی تیمش را درون دروازه حریف جای داد.

کاپیتان رئال در شروع مجدد لالیگا موفق به زدن 5 گل در 6 بازی شده است. او دروازه ایبار، سوسیداد، مایورکا، ختافه و بیلبائو را باز کرده است.

به این ترتیب تعداد گل های راموس در تمام رقابت های این فصل به 12رسید(10 گل در لالیگا) رسید. این بیست و دومین پنالتی متوالی راموس بود که به گل تبدیل می شد. سرخیو راموس بعد از فرناندو هیرو در فصل 94-1993، به اولین مدافع لالیگا تبدیل شد که در یک فصل موفق به زدن 10 گل می شود.
او با 71 گل زده، بهترین مدافع گلزن تاریخ لالیگا نیز محسوب می شود.

این مدافع برجسته رئال در وقت های تلف شده بازی با تکل به موقع اش مانع از آن شد تا دروازه کورتوا تهدید شود.با این پیروزی رئال مادرید با 77 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

حالا با نتایجی که رئال مادرید بدست آورده است بعید به نظر می رسد بارسلونا بتواند خود را احیا کند.

کد خبر 528272

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha