در ادامه هفته ۳۴ رقابت‌های لالیگا تیم فوتبال رئال مادرید عصر امروز در ورزشگاه سن‌مامس به مصاف تیم فوتبال بیلبائو می‌رود.

رئال مادرید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، رئال مادرید در حال حاضر با ۷۴ امتیاز صدرنشین جدول لالیگاست و امروز در یکی از سخت ترین دیدارهاش در ورزشگاه سن مامس مهمان تیم فوتبال بیلبائو خواهد بود. بیلبائو با ۴۸ امتیاز تیم هشتم جدول است و برای گرفتن سهمیه رقابت های اروپایی تلاش می کند.

بیلبائو جز تیم هایی است که معمولا توان امتیاز گرفتن از رئال مادرید را دارد. حالا با توجه به شرایطی که شاگردان زیدان در جدول دارند، پیروزی در مسابقه امروز برای کهکشانی ها از اهمیت فراوانی برخوردار است. زیرا تیم زیدان با کسب سه امتیاز حساس مسابقه امروز می تواند مسیرش را برای قهرمانی در رقابت ها هموار کند.

با این حال زیدان همیشه در نشست های خبری بازی های باقی مانده تیمش در لالیگا را یک فینال قلمداد میکند. پس با این حساب رئال مادرید که پس از شروع مجدد رقابت ها تمامی بازی هایش را با پیروزی پشت سر گذاشته و از شرایط بسیار خوبی برخوردار است، امروز نیز یک فینال دیگر پیش رو خواهد داشت. رئال درصورتی که امروز در زمین بیلبائو امتیاز از دست دهد بدون شک به بارسلونا که تشنه پیروزی است، فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را خواهد داد.

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه برنابئو با پیروزی سه بر صفر شاگردان زیدان به پایان رسید. این در حالی است که سال پیش در این ورزشگاه مسابقه دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است.

  • ویارئال – بارسلونا؛ یا حالا یا هیچ وقت دیگر

در بازی دیگر مهم امروز تیم فوتبال بارسلونا امشب در مسابقه ای سرنوشت ساز در زمین ویارئال به مصاف این تیم می رود. شرایط بارسلونا مثل همیشه نیست و این تیم در بحرانی بی سابقه در رقابت های لالیگا به سر می برد. شاگردان کیکته ستین دو بازی متوالی است در رقابت ها موفق به کسب پیروزی نشده است و با تساوی در مقابل تیم های سلتاویگو و اتلتیکومادرید اختلاف خود را با بارسلونا در صدر جدول به ۴ امتیاز افزایش داده است.

بارسا در حالی شرایط بحرانی و نا امید کننده اش را سپری میکند که اوضاع برای ستین سرمربی این تیم نیز فوق العاده ویژه است. بارسلونا امشب در صورتی که در زمین ویارئال امتیازی از دست دهد و در بازی عصر امروز رئال مادرید موفق به شکست بیلبائو شود، باید از قهرمانی دست بکشد و این توقف می تواند حتی باعث اخراج ستین سرمربی این تیم نیز بشود.

با این حال ستین و بازیکنانش به خوبی می دانند که حالا زمان خوبی برای دامن زدن مشکلات و اختلاف نیست، زیرا تیم بیشتر از هر زمانی دیگری نیاز به کسب پیروزی دارد و برای زنده نگه داشتن شانس های قهرمانی این تیم به هر چیزی میتواند فکر کند، الی توقف در زمین زیردریایی های زرد.

با این حال بارسلونا امیدوار است در بازی عصر امروز رئال مادرید در سن مامس متوقف شود و این تیم با توجه به این که بازی تیم زیدان به پایان خواهد رسید، با انگیزه و خیال راحتی در زمین ویارئال به میدان بروند.

در ۲۲ بازی گذشته ۲ تیم بارسلونا ۱۶ پیروزی بدست اورده است، ۴ بازی مساوی شده و ۲ بار نیز مقابل این تیم شکست خورده است. بازی فصل پیش این دو تیم در ورزشگاه خانگی ویا رئال با تساوی پر گل چهار برچهار به پایان رسید. در این دیدار میزبان تا دقیقه ۸۹ با نتیجه چهار بردو از بارسلونا پیش بود اما ۲ گل لیونل مسی و لوئیز سوارز در دقایق ۹۰ و۹۳ همه معادلات بازی را برهم زد تا بارسلونا در این بازی شکست نخورد.

کد خبر 528210

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha