رئیس اتاق اصناف یاسوج گفت: در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی توسط صنوف مختلف و مغازه‌داران و قرار گرفتن در وضعیت قرمز مجددا بازار یاسوج تعطیل خواهد شد.

بازار یاسوج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی ارشدی افزود: اکثر مردم هنگام مراجعه و حضور در بازار، صنوف مختلف از جمله فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

وی اظهار کرد: با صنوفی که دستورالعمل‌های بهداشتی را برای مقابله با کرونا رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود و واحدهای صنفی متخلف پلمب می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف یاسوج خاطرنشان کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی از اردیبهشت سال ۹۹ تاکنون حدود ۹۰۰ واحد صنفی متخلف در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا پلمب اجباری شدند.

ارشدی گفت: انتظار داریم با توجه به اینکه بازار همچنان در رکود فروش به سر می‌برد، اصناف و مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا در وضعیت قرمز کرونایی قرار نگیریم.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌گاه بر تعطیلی بازار رضایت ندارد بیان کرد:  همواره همه‌جا پشتیبان بازار بوده‌ام و از حق و حقوق بازار دفاع کرده‌ام، اما مهم‌ترین اصل برای ما سلامت مردم و جامعه است. بنابراین امیدواریم که همچون اوایل سال جاری کسبه، بازاریان و صنوف مختلف نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همت به خرج دهند.

کد خبر 528200

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha