اعضای گروه تولیدی سریال «ارباب حلقه‌ها» مجوز ادامه فعالیت را برای ساخت این مجموعه تلویزیونی در نیوزیلند دریافت کردند.

ارباب حلقه ها

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از ورایتی نوشت: پس از محدودیت‌های سفری ناشی از شیوع ویروس کرونا، دولت نیوزیلند اعلام کرد اعضای گروه تولیدی سریال «ارباب حلقه‌ها» و «کابوی بیباپ» در کنار اعضای پنج پروژه‌ی دیگر می‎توانند به نیوزیلند وارد شوند.

در مجموع ۲۰۶ نفر از گروه بازیگری و تولیدی به همراه ۳۵ تن از اعضای خانواده‌شان به این کشور سفر خواهند کرد. به گفته دولت نیوزیلند از سرگیری ساخت این پروژه‌ها تولید ۳ هزار شغل و سود ۴۰۰ میلیون دلاری را برای کشور به دنبال خواهد داشت.

وزیر توسعه اقتصادی نیوزیلند در بیانیه‌ای اعلام کرد: «موفقیت در مهار ویروس «کووید-۱۹» این امکان را به کشور ما می‌دهد تا جزو معدود کشورهایی باشیم که بتوانیم تولید پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی را در امنیت کامل آغاز کنیم.»

پس از شیوع ویروس کرونا، برخی از اعضای ساخت سریال «ارباب حلقه‌ها» که در اوکلند مشغول فعالیت بودند در نیوزلند قرنطینه شدند و برخی دیگر به کشورهای خود بازگشتند.

استودیوی آمازون که تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده دارد،‌ پیشتر در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود، امیدوار است اولین قسمت از این مجموعه در سال ۲۰۲۱ پخش شود.

کد خبر 527928

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha