فرماندار گیلانغرب گفت: تنها یکی از مصدومان حادثه معدن قیر طبیعی «بیتومین» در روستای سرتیتان از توابع بخش مرکزی این شهرستان در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه بستری است و مابقی ترخیص شده‌اند.

حادثه معدن گیلانغرب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کوروش محمودیان افزود: در حادثه معدن روستای سرتیتان گیلانغرب در کرمانشاه که ظهر روز جمعه ۱۳ تیرماه رخ داد، ۷ تن بر اثر گازگرفتگی مصدوم شدند که یک تن از آنان به نام «جواد ثابتی منش» فوت کرد و ۶ تن دیگر مصدوم شدند.

وی اظهارداشت: از مجموع مصدومان این حادثه ۲ تن به‌دلیل وخامت حال به بیمارستان‌های امام رضا (ع) و ارتش کرمانشاه منتقل شدند و مابقی در بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب تحت درمان قرار گرفتند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: از ۲ فرد مصدومی که توسط ۲ فروند بالگرد از بیمارستان های قصرشیرین و گیلانغرب به کرمانشاه منتقل شدند یکی به نام «کیومرث نجفی» با حال عمومی رضایت بخش ترخیص شده و مصدوم دیگر به نام «محمد ملکی» پس از انجام اقدام‌های اولیه درمانی در بیمارستان امام رضا (ع) به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شده و تحت مداوا قرار دارد.

محمودیان، علت این حادثه را گازگرفتگی بیان کرد و افزود: جزییات دقیق‌تر این حادثه از سوی متولیان امر و سازمان صنعت معدن و تجارت ادامه دارد.

کد خبر 527856

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha