تیم فوتبال منچستر سیتی موفق شد در ادامه رقابت‌های لیگ برتر لیورپول قهرمان زودهنگام لیگ برتر انگلیس را چهار برصفر شکست دهد.

منچستر سیتی

به گزارش همشهری آنلاین، لیورپول در این دیدار همه ستارگان خود را در اختیار داشت. شلیک پای چپ محمد صلاح در نیمه اول با برخورد به تیر دروازه اولین زنگ خطر را برای میزبان به صدا در آورد.

در دقیقه ۲۹ سیتی روی خطای گومز مدافع لیورپول روی رحیم استرلینگ صاحب یک ضربه پنالتی شد. دیبروینه هافبک بلژیکی میزبان این توپ را درون دروازه حریف جای داد. ۶ دقیقه بعد رحیم استرلینگ درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با فریب مدافعان لیورپول گل دوم را به ثمر رساند. نقش های گواردیولا در این بازی به خوبی پیش می رفت. قیل فودن رو یک کار گروهی فوق العاده در دقیقه ۴۶ گل سوم را زد تا نیمه اول با یک نتیجه حیرت انگیز به پایان برسد.

سیتی در نیمه دوم هم دو گل زد، ابتدا در دقیقه ۶۶ بار دیگر رحیم استرلینگ پایه گذار گل شد و شلیک او با دخالت چمبر لین در دقیقه ۶۶ به اشتباه درون دروازه لیوپول جای گرفت. اما داور ویدیویی گل پنجم سیتی را که اواخر بازی به ثمر رسید  به دلیل خطای مهاجمان این تیم مردود اعلام کرد. در پایان این دیدار دیبروینه هافبک بلژیکی منچستر سیتی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

این دومین باخت لیورپول از ابتدای فصل تاکنون بود، نکته جالب دیگر این بازی این بود که آلیسون بکر دروازه بان این تیم از زمان حضورش در لیورپول ۴ گل دریک بازی دزیافت نکرده بود. سیتی با این پیروزی در جدول رده بندی ۶۶ امتیازی شد.

کد خبر 527563

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha