مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
۰ نفر

استاندار فارس گفت: از ۳۶ شهرستان در استان فارس ۵ شهرستان وضعیت قرمز دارند و محدودیت‌هایی برای شهرستان‌های قرمز استان اعمال و اگر این محدودیت‌ها رعایت نشود، آنها را تشدید می‌کنیم.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، عنایت الله رحیمی افزود: استان فارس جزو بهترین استان‌های کشور در رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم بود که اما متاسفانه در یکی دو هفته گذشته با کم شدن حساسیت و عادی گرفتن موضوع توسط افراد باعث شد که آسیب جدی به مردم برسد و شاهد افزایش تعداد مبتلایان در استان باشیم.

استاندار فارس بیان کرد: این افزایش منجر به فشار به امکانات بهداشتی و درمانی و به ویژه در تنگنا قرار گرفتن کادر درمان و پرستاران و پزشکان ما خواهد شد. برای غلبه بر این موضوع پنج شهرستان از استان که در آستانه وضعیت قرمز قرار گرفتند محدودیت‌های قانونی برای فعالیت‌های جمعی اعمال کردیم.

رحیمی‌ادامه داد: در مابقی شهرستان‌ها هم در صورتی که فعالیت‌های جمعی پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: قطعاً کسانی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند با آن‌ها برخورد خواهد شد و توصیه ما به مردم استان این است که حتماً از ماسک و دستکش استفاده کنند چرا که بیماری همچنان در جامعه وجود دارد و سلامت مردم و شهروندان را تهدید می‌کند.

کد خبر 527496

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha