پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
۰ نفر

سرمربی چلسی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر وستهام راضی نیست و به انتقاد از خط دفاعی تیمش پرداخت.

چلسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا  چلسی بهترین فرصت برای رسیدن به رده سوم جدول رده بندی را از دست داد. آبی پوشان لندنی در دیدار برابر همشهری خود وستهام با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست دادند.

اسکای اسپورت در این باره نوشت :لمپارد در نشست خبری بعد از بازی گفت: در لیگ جزیره چنین اتفاقاتی زیاد می افتد. ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما مرتکب اشتباهاتی شدیم و تاوان آن را هم دادیم. از نوع گل هایی که دریافت کردیم اصلا راضی نیستم. تن به شکست دادیم چرا که به خوبی بازی را اداره نکردیم.

وی ادامه داد: به خاطر چنین اشتباهات بدی است که از دو تیم نخست جدول رده بندی فاصله گرفته ایم و اکنون باید برای جایگاه سوم و چهارم بجنگیم. من از عملکرد تیمم در این دیدار اصلا راضی نیستم البته هنوز در جایگاه چهارم هستیم و با منچستر یونایتد دو امتیاز فاصله داریم.

لمپارد در پایان گفت: تنها در بعضی از دقایق خوب بازی کردیم. بیشتر از این از تیمم انتظار دارم و باید در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

چلسی با تیم سوم که لستر سیتی است تنها یک امتیاز اختلاف دارد این در حالی است که با تیم پنچم و ششم که منچستر یونایتد و ولورهمپتون هستند تنها دو امتیاز بیشتر دارد و این نشان می دهد که رقابت برای کسب سهمیه بسیار شدید است.

کد خبر 527428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha