مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مرگ ۸ مبتلا به کرونا در هرمزگان و انجام تست کووید-۱۹ برای چهار گروه از افراد خبر داد.

کرونا جامعه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه نوروزیان گفت: با مرگ ۸نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در هرمزگان شمار کل جان باختگان این استان به ۲۶۹ نفر رسید.  

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: ۵نفر از جانباختگان ساکن شهرستان بندرعباس بودند و در شهرستان‌های بندرلنگه، رودان و میناب نیز یک فوتی ثبت شده است.  
او گفت: جان باختگان شامل سه آقا و ۵خانم با بازه سنی ۳۶تا۸۸ سال بودند.  

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: اکنون ۵۲۴بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری‌اند که از این شمار ۷۸نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۴نفر نیز وخیم است.  

نوروزیان افزود: با توجه به اوج کرونا در استان و بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، تنها از چهار گروه افراد آزمایش کووید ۱۹ گرفته می‌شود. تاکنون ۳۸هزار و ۶۶۰آزمایش کووید۱۹ در استان انجام شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: افراد بالای ۶۰سال علامت دار و افرادی که علامت دار هستند و  بیماری زمینه‌ای دارند از جمله این افراد هستند.

نوروزیان گفت: افرادی که بیماری زمینه‌ای بدون علامت دارند و در تماس با افرد مبتلا به کرونا بوده‌اند و همچنین زنان باردار علامت دار از دیگر افرادی هستند که از آن‌ها آزمایش کرونا گرفته می‌شود.

کد خبر 527139

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha