دبیر مجمع تشخصی مصلحت نظام معتقد است آیت الله موسوی خوئینی‌ها باید پس از سال‌ها سکوت با آن همه سابقه ضد آمریکایی در کنار رهبری قرار می‌گرفت.

محسن رضایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، سومین نشست هم اندیشی کارگروه های بیانیۀ گام دوم انقلاب، با حضور محسن رضایی صبح امروز در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزارشد.

در این نشست، گزارش کارگروه های علم و فناوری، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزّت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و کارگروه سبک زندگی، ارائه و پیشنهادات اجرائی هر کارگروه در راستای تحقق محورهای بیانیۀ گام دوم انقلاب مورد بررسی قرار گرفت و نقشۀ راه فعالیت کارگروه ها در سال ۱۳۹۹ تبیین شد.

در ادامۀ جلسه، یکی از حاضرین، نظر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیرامون نامۀ آقای موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب را جویا شد. محسن رضایی در پاسخ اظهار داشت: انصاف، اقتضا می کرد که آقای خوئینی ها با آن سابقۀ ضد آمریکایی، پس از سال‌ها سکوت، امروز در کنار مقام معظم رهبری قرار می گرفت و مصرانه از معظم له تقاضا می کرد که بر افکارِ آمریکایی در ادارۀ کشور، خط بطلان بکشند تا بساط سرابِ فریبندۀ غربزدگان در کشور برای همیشه، جمع شود

کد خبر 527018

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha