عضو شورای شهر بندرعباس گفت: طی نامه‌ای به مسئولان کشوری شرایط حاد و راه‌های مقابله با آن را با مشورت جمعی از نخبگان مطرح کردم، انگار گوش شنوایی وجود ندارد و به همین دلیل در تلاشم نامه‌ای را به سازمان بهداشت‌ جهانی ارسال و وضعیت بغرنج شهر بندرعباس را به گوش آن‌ها برسانم.

کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، مجید عسکری زاده در جلسه علنی شورای شهر بندرعباس پیرامون مشکلات شهر بندرعباس و مسائل مربوط به بیماری کرونا، افزود: اکنون خانواده‌ای در بندرعباس نیست که بیمار یا مریضی در بحث کرونا نداشته باشد و شرایط نگران‌کننده‌ای برای بندرعباس در حال رقم خوردن است.

عضو شورای شهر بندرعباس، استان هرمزگان بیان کرد: در اسفند که ۷۰ بیمار کرونایی در بندرعباس ثبت‌شده بود طی نامه‌ای به مسئولان کشوری شرایط حاد و راه‌های مقابله با آن را با مشورت جمعی از نخبگان مطرح کردم، اما انگار گوش شنوایی وجود ندارد و به همین دلیل در تلاشم نامه‌ای را به سازمان بهداشت جهانی ارسال و وضعیت بغرنج شهر بندرعباس را به گوش آن‌ها برسانم.

عسکری زاده ادامه داد: ۷۰ بیمار کرونایی اکنون به ۱۲ هزار بیمار رسیده و این نشان‌دهنده قرمز بودن شرایط استان هرمزگان و شهر بندرعباس است.

وی اظهار کرد: نیازمند تصمیم جدی‌تری از سوی مسئولان استان هستیم که باید هرچه زودتر چاره‌اندیشی شود، بی‌تدبیری مسئولان به‌ویژه استانی ما را به اینجا رسانده و هرروز شاهد رشد آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان هستیم.

عضو شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: کادر درمان خسته و دیگر توانی برای مقابله با کرونا ندارند، امکانات درمانی استان هرمزگان در روزهای عادی جوابگوی بیماران نبود و سبب سفرهای درمانی به شیراز و یزد می‌شد حال که شرایط بحرانی است دیگر نمی‌شود انتظار چندانی داشت.

وی اضافه کرد: باید مجلس و شورای شهر با در نظر گفتن بسته حمایتی درصدد تشویق کادر درمانی باشند، تصریح کرد: هرمزگان با کمبود کادر درمانی مواجه است و باید با چاره‌اندیشی برای تقویت آن پیش رویم.

کد خبر 526391

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هرمزگان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha