یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
۰ نفر

فرمانده انتظامی اردبیل از کشف و دستگیری محتکر لوازم یدکی خودروهای سنگین در شهرستان اردبیل خبر داد.

احتکار لوازم یدکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل، یکشنبه ۸ تیر در جریان دستگیری عوامل احتکار لوازم یدکی خودرو در استان اظهار کرد: با کسب اخبار و اطلاعات و پیگیری پلیس آگاهی محتکری که به انباشت لوازم یدکی خودروهای سنگین در انباری نزدیکی اردبیل اقدام کرده بود، شناسایی و کشف شد تا با همکاری مجموعه انتظامی و قضایی عوامل آن دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی شوند.  

وی میزان لوازم یدکی احتکار شده را بیش از ۳ هزار و ۷۰۹ قلم انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین اعلام و خاطرنشان کرد: ارزش اقلام کشف شده ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که با هماهنگی معاونت قضایی دادگستری استان فرد دستگیر شده در اختیار آنها قرار گرفته است.  

فرمانده انتظامی اردبیل افزود: نیروی انتظامی در ماموریت خود برای مقابله با محتکران و عوامل مخل نظام اقتصادی تلاش می‌کند تا در کنار فراهم کردن بستر امنیت اقتصادی با هرگونه تخطی در این زمینه برخورد کرده و اجازه سوءاستفاده را ندهد.  

حسینی از اهالی استان خواست؛ در صورت اطلاع از انبار و محل دپوی اقلام غذایی و کالاهای مختلف گزارش آن را به پلیس ارائه کنند تا در اولین فرصت برخورد انتظامی و قضایی انجام شود.  

کد خبر 526268

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha