مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دلیجان گفت: یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزا در سال جاری به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی پرداخت شده که این تسهیلات از منابع داخلی کمیته امدد به ۶ متقاضی این شهرستان اعطا شده است.

مددجویان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا قاسمی یکشنبه ۸ تیر افزود: ۲۱ مددجو امسال برای دریافت تسهیلات اشتغالزا در دلیجان متقاضی شده و ثبت‌نام کرده‌اند.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خساراتی که در برخی مشاغل کمیته ‌امداد در پی داشته، تاکنون ۹۸۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان به خسارت دیده‌ها پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خیمنی(ره) دلیجان ادامه داد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات برای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در دلیجان است.

قاسمی اضافه کرد: هفت میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال نیز  امسال در قالب تسهیلات کارگشایی به ۲۱۷ متقاضی زیر پوشش کمیته امداد دلیجان پرداخت شده است. ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از این تسهیلات از محل تفاهم با بانک مهر ایران تامین شده است.

وی عنوان کرد: سهم پرداخت بیمه کارفرما  ۲۵ میلیون ریال است و دوره های آموزشی اشتغال امسال برای ۳۰ نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دلیجان ادامه داد: اعتبارات مصوب تسهیلات اشتغالزا از تبصره ۱۶ امسال برای کمیته امداد دلیجان  ۲۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است و در صورت تخصیص به متقاضیان پرداخت می‌شود.

کد خبر 526157

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha