صنایع دستی میناکاری اصفهان از بهترین گزینه هایست که شما می توانید به عنوان هدایای تبلیغاتی خلاقانه سازمانی در نظر بگیرید. برخی از سازمان ها و شرکت ها برای ماندگاری برند خود بهترین هدیه های تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه دهند. خرید صنایع دستی ایرانی می تواند هم برای ارگان های دولتی مناسب باشد و هم به رشد اقتصادی کمک کند.

میناکاری

صنایع دستی میناکاری اصفهان می تواند در هر سطحی توسط سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی سفارش داده شود و مطمئن باشند در کمترین زمان سفارش آنها آماده تحویل می گردد. دقت داشته باشید که هر یک از انواع صنایع دستی میناکاری دارای ابعاد و طرح های متنوعی می باشد. به همین دلیل شما می توانید هر یک از انواع آن را که با سازمان شما هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کرده و سفارش دهید, تا برای شما تولید نمایند. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا تولید کنند متنوع ترین ظروف میناکاری اصفهان و انواع هدایای تبلیغاتی می باشد. البته که ساخت و طراحی هر یک از انواع صنایع میناکاری به هزینه و بودجه شما بستگی دارد که تا چه اندازه می خواهید برای خرید هر یک از هدایای تبلیغاتی خود هزینه نمایید.

برای خرید انواع هدایای تبلیغاتی صنایع دستی با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.
تلفن های تماس :  09019277512  - 03134651271

نکاتی در مورد خرید صنایع دستی میناکاری

شما برای خرید صنایع دستی از نوع میناکاری باید با انواع آن آشنایی داشته باشید. در واقع پیش از خرید میناکاری باید به خوبی با ویژگی های آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین و مناسب ترین آنها را خریداری کنید. فروشندگانی که فروش صنایع دستی را بر عهده دارند و هر یک از ظروف میناکاری را تولید می نمایند می توانند بهترین و با کیفیت ترین هدایای تبلیغاتی را به شما معرفی کنند تا آنها را خریداری کنید و به افراد درون سازمان ها و شرکت ها هدیه دهید. برخی از مهمترین نکاتی که شما باید پیش از خرید صنایع دستی میناکاری به عنوان هدایای تبلیغاتی با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از:

1. آشنایی با انواع میناکاری اصفهان

هر یک از انواع صنایع دستی که شما خریداری می کنید دارای مدل های متنوعی می باشد و میناکاری هم مدل های متنوعی دارد. یکی از انواع میناکاری مینای خانه بندی می باشد. نوع دیگر هنر میناکاری ,مینای برجسته می باشد. در واقع باید بدانید این نوع از صنایع دستی میناکاری باید به وسیله استادکاران طراحی شوند. مینای نقاشی هم از دیگر انواع آن به شمار می رود که مشتریان بیشتر از این نوع ظروف میناکاری شده به عنوان هدایای تبلیغاتی بهره می برند. خرید کالای ایرانی به رونق و شکوفایی اقتصاد کشور کمک خواهد نمود. شما در فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می توانید متنوع ترین محصولات لوکس هدایای تبلیغاتی صنایع دستی را با قیمت های تولید مشاهده و بر اساس سلیقه خود انتخاب نمائید.

2. جنس زمینه  و  رنگ میناکاری

بسیاری از کارگاه ها که صنایع دستی میناکاری را تولید می کنند از فلز مس برای زیر ساخت ظروف استفاده می نمایند. در واقع باید بدانید جنس زمینه صنایع دستی میناکاری بیشتر از فلز مس می باشد و البته شما می توانید فلزات دیگری را نیز سفارش دهید. در برخی از موارد هم از برنج استفاده می گردد که زیورآلات و نقره جات را هم میناکاری می نمایند. رنگ هایی هم که در تولید این صنایع به کار می رود بیشتر معدنی می باشد و ظروف میناکاری قبل از نقاشی با این رنگ های پودری باید لعاب کاری شوند.

3.  رنگ میناکاری و نقوش طراحی شده بر روی ظروف

در هنر صنایع دستی میناکاری بیشتر از نقوش گل و مرغ، ختایی و یا اسلیمی استفاده می شود که هر یک از آنها زیبایی منحصر به فردی دارند. زمانی که یکی از ظروف میناکاری نقش و طرح های بیشتری داشته باشد و این نقوش و طرح ها نیز با ظرافت بیشتری کشیده شده باشد، باید بدانید ارزش مادی و معنوی آن بسیار بیشتر است. بنابراین اگر می خواهید شما ظروف صنایع دستی میناکاری را به عنوان هدایای تبلیغاتی به کارمندان خود ارائه دهید باید نسبت به این موضوع اطلاعات بیشتری داشته باشید. برخی از کارها از آنجایی که رنگ خاصی در تولید شان به کار می رود بدون شک دارای قیمت بیشتری هستند، اگر شما می خواهید این نوع صنایع را خریداری کنید باید به رنگ های طراحی شده درون آن دقت بسیار زیادی داشته باشید. در فروشگاه بازار مینا انواع محصولات هنری صنایع دستی برای سلیقه های مختلف مشتریان قرار داده شده است.

4. وزن ظروف میناکاری

یکی از فاکتورهای بسیار مهم دیگری که زمان خرید ظروف میناکاری باید به آن دقت نمایید  وزن محصول می باشد. شما باید توجه زیادی داشته باشید که وزن محصول خریداری شده تان سبک نباشد، چرا که در این صورت آن محصول کیفیت لازم را ندارد. اگر محصولی که شما می خواهید خریداری کنید وزن سبکی داشته باشد بدون شک تنها با یک فشار نرم تغییر حالت می دهد و از این طریق زیبایی محصول به طور کلی از بین خواهد رفت. بنابراین شما باید با دقت بسیار زیادی این محصول را خریداری کنید تا سال های سال زیبایی آن از دست نرود و محصولی هنری و منحصر به فرد داشته باشید.

5. سطح صاف و براق

سطح صاف و براق یکی از دیگر نشانه هایست که مرغوبیت ظروف صنایع دستی میناکاری و یا همان میناسازی را نشان می دهد. زمانی که شما این نشانه و مشخصه را درون محصول خود تماشا کردید می توانید از مرغوبیت محصول خود اطمینان حاصل کنید. اگر شما سطح زبر و تیره ای را در آثار ظروف میناکاری مشاهده کردید باید بدانید ایراد داشته و آن ایران دلایل متنوعی دارد، یکی از آنها جنس لعاب و رنگی می باشد که در طراحی آن به کار رفته است. در واقع باید بدانید اگر لعاب کاری به صورت حرفه ای انجام گردد و جنس مرغوبی داشته باشد, سطح آن نیز صاف و براق می گردد. ولی در صورت استفاده از لعاب و متریال های بی کیفیت موجب تیره شدن و زبر بودن سطح آثار میناکاری می شود.

6.رنگ ها ی ظروف میناکاری

همه شما به خوبی می دانید رنگ ها یکی از بهترین و مهمترین فاکتورهایی می باشد که زمان خرید در ابتدا به چشم شما می آیند. هر یک از رنگ های به کار رفته شده در صنایع دستی زیبایی بی نظیری را ایجاد می کند و شما باید نسبت به سلیقه شخصی تان یکی را که بیشتر می پسندید انتخاب و خریداری کنید. بیشتر افرادی که با آثار میناکاری آشنایی دارند این محصول را با رنگ آبی لاجوردی می شناسند ولی با این وجود رنگ های دیگر هم برای تولید و طراحی این محصول به کار می رود. شما اگر می خواهید تعداد زیادی از آثار میناکاری را برای هدایای تبلیغاتی خریداری کنید باید سفارش خود را به هر تعدادی که هست ارائه دهید و رنگ آن را هم مشخص کنید.

کد خبر 525844

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha