مجموع نظرات: ۲
شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
۰ نفر

روزنامه‌نگار واشنگتن‌پست به تازگی کتابی با عنوان «هنر معامله؛ قصه ناگفته ملانیا ترامپ» منتشر کرده و با ارائه مستندات و ارجاع به حقایق رفتاری رئیس‌جمهور و بانوی اول آمریکا، سعی در افشای یک راز بزرگ دارد؛ ملانیا، چهره مرموز کاخ سفید، بیش و پیش از آنکه همسر دونالد باشد، همدست اوست.

ملانیا ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هفت صبح، ماری جردن در مراسم رونمایی از کتابش می‌گوید: «آیا دونالد و ملانیا ترامپ عاشق هستند یا در یک ازدواج مصلحتی و تسهیلاتی به سر می‌برند؟ البته که عشق مفهومی پیچیده است و درباره دونالد ترامپ بسیار پیچیده‌تر.»

جردن که با ثبت‌کننده آمد و شدها در کاخ سفید مصاحبه کرده است، دریافته که این زوج اگرچه اغلب در یک ساختمان هستند اما به ندرت در کنار یکدیگر دیده می‌شوند و همواره در دو اتاق مجزا می‌خوابند. ملانیا هرگز با ترامپ به زمین گلف وست‌وینگ نرفته چرا که او گلف را دوست ندارد. بلکه از تنهایی‌اش در حوض آب گرم لذت می‌برد. «ملانیا تنهاست، ترامپ تنهاست، و هر دو از این جدایی کاملاً راضی و خشنود هستند.»

  • اعتماد به معامله

با وجود این رابطه خشک و غیر عاشقانه، ترامپ به عنوان مردی که به ندرت به اطرافیان اعتماد می‌کند، نسبت به همسرش ملانیا اعتماد کامل دارد. چراکه در این بین یک پیوند مستحکم وجود دارد: «آن‌ها در همان ابتدای امر یک توافق کرده‌اند، دونالد قرار نیست مانند همسر زمان زیادی در کنار ملانیا بگذراند و ملانیا نیز از این شرایط کاملا خرسند است. ازدواجی غیرارتودوکس، زندگی جداگانه، اما در محافل رسمی که نیاز است، در کنار یکدیگر هستند. چیزی مشابه فرانکلین و النور روزولت، اما مقایسه ملانیا و النور همینجا پایان می‌یابد. ملانیا نائوس، مدل اسلوونیایی دومین بانوی اول متولد خارج از آمریکا است و به‌رغم جلب توجه فراوان رسانه‌ها در قرن ۲۱، «ملانیا به طرز شیطنت‌آمیزی ابله‌نما است».

  • سهم‌خواهی ملانیا

ماری جردن که در سال ۲۰۰۳ برنده جایزه پولیتزر شده است، برای نوشتن این کتاب بیش از ۱۰۰ مصاحبه انجام داده است و چهره‌ای از ملانیا ارائه می‌دهد که با تصورات عمومی متفاوت است؛ به عنوان مثال ملانیا در سال ۲۰۱۶ پس از پیروزی ترامپ در انتخابات، با تاخیر به جشن کاخ سفید پیوست، چرا که خواستار مذاکره مجدد درباره برخی بندهای معامله‌ای بود که با دونالد قبل از ریاست‌جمهوری انجام داده بود و حالا خواهان سهم بیشتری شده بود.

ملانیا تعداد کمی کارمند دارد که همگی تعهدنامه صریح عدم افشا امضا کرده‌اند و ماری جردن دستیابی به اطلاعات دقیقی از بانوی اول مرموز کاخ سفید را سخت‌ترین چالش کاری خود می‌داند.

خبرنگار واشنگتن‌پست در مصاحبه دیگری می‌گوید: ملانیا همیشه در صدر اخبار است، همه او را می‌شناسند، اما هیچ اطلاعات پایه‌ای از وی در دست نیست. یک عکاس معروف او را به «شبح ناشناخته» تشبیه کرده است؛ همه او را می‌شناسند اما نه واقعاً».

کد خبر 525654

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اجمد IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    3 5
    تصرف کاخ سفید توسط ارتش روسیه
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    1 1
    توهم توطئه