مردی که با هدف انتقام‌گیری از همسر خود اقدام به انتشار تصاویر خصوصی او در فضای مجازی کرده بود، دستگیر شد.

اینستاگرام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه شرق، زن جوانی چندی ‌قبل به پلیس فتای استان مازندران مراجعه و شکایتی را علیه فردی ناشناس مطرح کرد. او گفت: فردی با دراختیارگرفتن صفحه اینستاگرام من اقدام به انتشار تصاویر خصوصی‌ام کرده و مطالب زشت و رکیکی را درباره من نوشته به‌گونه‌ای که آبرویم رفته و حیثیتم به خطر افتاده است. از طرفی نمی‌دانم چه کسی و با چه انگیزه‌ای این کار را انجام داده و چگونه به عکس‌های من دسترسی پیدا کرده است.

بعد از شکایت این زن پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضائی تشکیل شد و با ثبت اظهارات شاکی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت‌گرفته توسط تیم کارشناسان پلیس مشخص شد متهم این پرونده شوهر شاکی است که با دردست‌گرفتن پیج اینستاگرام همسر خود، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی او کرده و سبب هتک حیثیت وی شده است. بعد از روشن‌شدن این موضوع متهم با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.
مرد جوان وقتی پشت میز بازجویی نشست، ابتدا منکر هرگونه جرمی شد و با سخنان گمراه‌کننده قصد فریب پلیس را داشت اما با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌روشدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر لب به اعتراف گشود و با اقرار به انتشار تصاویر همسرش گفت: به‌دلیل اختلافاتی که با زنم داشتم، از او کینه به دل گرفتم و می‌خواستم انتقام‌گیری کنم. به همین دلیل با دردست‌گرفتن پیج او در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام عکس‌های خصوصی زنم را به همراه مطالبی زشت منتشر کردم تا آبرویش را ببرم.

بنا بر این گزارش متهم به مرجع قضائی معرفی شده است و رسیدگی قضائی به پرونده او ادامه دارد.

کد خبر 525257

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha