وکیل بقایی درخصوص مدت مرخصی استعلاجی بقایی گفت: «هفته بعد یا دو هفته بعد به زندان برمی‌گردد که البته بستگی به نظر کمیسیون پزشکی دارد.»

بقایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد، مهران عبدالله‌پور وکیل بقایی در پاسخ به این پرسش که حمید بقایی به چه علت خارج از زندان بوده و اخیرا تصادف کرده است، گفت: «بنابر بخشنامه‌ رییسی، بسیاری از زندانی‌ها بیرون آمدند که وضعیت آنها بسیار بهتر از بقایی بود. در واقع بقایی به دلیل مرخصی استعلاجی بیرون است و بیماری‌های متعددی دارد که هنوز هم تحت درمان است. براساس گواهی‎های پزشکی و مرخصی استعلاجی بیرون از زندان به‌سر می‌برد.»

این وکیل دادگستری ادامه داد: «بقایی بعد از سکته دچار بیماری‌های متعددی شده است، رگ قلب و مغز او پاره شده، علاوه بر اینها بیماری داخلی و عصبی دارد و براساس گواهی پزشکی بیرون از زندان است.»

وکیل بقایی درخصوص مدت مرخصی استعلاجی بقایی نیز توضیح داد: «هفته بعد یا دو هفته بعد به زندان برمی‌گردد که البته بستگی به نظر کمیسیون پزشکی دارد.»

عبدالله‌پور در پاسخ به این پرسش که علاوه بر موارد مالی جرم سیاسی هم در پرونده او وجود دارد؟ یادآور شد: «خیر، بقایی به جرم پرونده‌های مالی محکوم به حبس شده است.»

کد خبر 524983

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانا IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    5 0
    بیمار قلبی که می تواند پشت فرمان بنشیند و تا گیلانغرب رانندگی کند، مخصوصا در ایام کرونایی کشور ،یا عاقل نیست یا اصلا مریض نیست .