یک هوادار خواستار قطع دست حسینی شده، دیگر می‌گوید او دیگر کاری در ترابزون ندارد و باید به خانه برود، کارشناس تلویزیونی هم اعتقاد دارد که سیدمجید مسئول از دست رفتن صدرنشینی است.

مجید حسینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، قرار بود که یاران مجید حسینی با پیروزی مقابل تیم نه چندان قدرتمند آلانیا اسپور، صدرنشینی خود را تداوم بخشند اما آنچه که در «باهچه شهیر» رقم خورد، نتیجه ای بود که شاگردان حسین کیمشیر فکرش را هم نمی‌کردند. اما یک شوت تماشایی از ستاره یونانی تیم حریف در دقیقه پنجم وقت های اضافه، باعث شد تا تیم صدرنشین شوکه و مدافع ایرانی به متهم شماره یک این تساوی دو بر دو  نابه‌هنگام تبدیل شود. بنابراین وقتی که بازیکنان با ناراحتی وارد رختکن شدند، حسینی بابت تکل اشتباه و اخراج عجیب معذرت خواهی کرد.

از دیگر حاشیه های مهم این بازی درگیری مدیران دو تیم در داخل میدان بود که با دخالت پلیس این درگیری به پایان رسید.

چند دقیقه پیش از این عذرخواهی و البته گلی که صدر را از ترابزون اسپور گرفت، مجید حسینی به شکلی باورنکردنی روی بازیکن آلانیا اسپور خطا مرتکب شد. او که برای سرزنی جلو کشیده بود، وقتی توپ را در اختیار تیم نارنجی پوش دید، به بازیکن صاحب توپ نزدیک شد و پس از این که از توپ‌گیری بازماند، با یک تکل خشن، بی مهابا و شاید فکر نشده، پای او را نشانه رفت و کارت قرمز را به جان خرید.

البته حسینی فکرش را هم نمی‌کرد که آتیلا کارا اوغلان به او کارت قرمز بدهد اما قاضی سخت گیر سوپرلیگ ترکیه به صورت مستقیم وی را اخراج کرد تا فوتوماچ تیتر بزند: «این دیگر چه کاری بود که کردی حسینی؟»

اما شاید ثانیه هایی قبل از این که مدافع ملی پوش این خطا را انجام دهد، او برای تکل زدن روی پا بازیکن آلانیا اسپور اقدام کرده بود و همین باعث تعجب شده که چرا وقتی می‌توانست صحنه را مدیریت کند، به این شکل خطا کرد و باعث شد تا ترابزونی ها 16 دقیقه پایانی را ده نفره سپری کنند؟

فوتوماچ در یک انتقاد تند و  زشت، به حسینی حمله تندی کرده که او بعد از یک فصل عالی به هیچ وجه شایسته‌اش نیست. درباره تساوی ترابزون باید بدانید که  سه دقیقه بعد از اخراج حسینی تیم حریف هم ده نفره شد و البته ترابزون 5 دقیقه بعد گل مساوی را خورد.

تعدادی از هواداران ترابزون در توییتر حمله رسانه ای به مدافع ایرانی این تیم را ادامه داده و حتی خواستار پایان کار او در باشگاه شده‌اند، این در حالی است که حسینی یکی از بهترین بازیکنان تیم ترابزون بوده و باشگاه ترک آینده خوبی را برای او در فوتبال متصور است. یک طرفدار ترابزون اسپور که از این حرکت مدافع تیمش عصبانی و ناراضی بود، در توییترش نوشت: «بعد از حرکت مزخرف مجید حسینی، دست چپش باید بریده شود و قراردادش را هم فسخ کنند!» یک خبرنگار هم نوشته: «دفاع از این تکل مزخرف است! خطا غیر ضروری بود و باشگاه باید حسینی را جریمه کند». توییت های انتقادی از حسینی زیاد هستند و حتی یک نفر توییت کرده که «او دیگر اینجا کاری ندارد، بفرستید برود!».

سرکان کورماز کارشناس برجسته ترکیه ای در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد: «مجید حسینی مسئول مستقیم از دست رفتن پیروزی ترابزون اسپور در مقابل آلانیا اسپور است، ترابزون می‌توانست بازی را اداره کند اما ده نفره شدن کار را خراب کرد». این در حالی است که سه دقیقه بعد از اخراج حسینی، یک بازیکن هم از تیم حریف اخراج شد و همچنین گل آلانیا با شوتی از راه دور به ثمر رسید.

نشریه فوتو ماچ که فاش کرد مجید حسینی در رختکن از بازیکنان معذرت خواهی کرده، در گزارشی این تکل را «غیرمسئولانه» خوانده و همچنین نوشته که این اتفاق باعث شد تا هماهنگی ترابزون اسپور به هم بخورد.

با این حال توقف مقابل تیم رده ششم جدول باعث شد تا ترابزون اسپور دو امتیاز از استانبول باشاک شهیر عقب بیفتد و صدر جدول را از دست بدهد. آن ها دو هفته بعد نیز یک بازی حساس مقابل گالاتاسارای دارند و اگر نتوانند بحران موجود را مدیریت کنند، از کورس قهرمانی عقب می‌افتند.

ترابزون اسپور از سال 1985 موفق به قهرمانی در سوپرلیگ ترکیه نشده اما حالا با تیمی پرانگیزه و جوان مدعی جدی این عنوان است. بدون تردید اگر آن ها موفق به قهرمانی نشوند، شرایط برای مجید حسینی هم سخت و سخت تر خواهد شد. قرارداد وی رو به پایان است اما در ماه های اخیر مدیران باشگاه تاکید داشتند که این قرارداد باید تمدید شود؛ موضوعی که شاید با این اشتباه و فشار هواداران به شکل دیگری پیش برود، هرچند که این مدافع آینده دار به شدت مورد حمایت مدیران و مربیان باشگاه قرار دارد.

کد خبر 524816

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha