مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان گفت: استان ظرفیت‌های گردشگری زیادی دارد که باید از رخدادهای فرهنگی در راستای معرفی این قابلیت‌ها استفاده کرد.

صنایع دستی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فریدون فعالی افزود: به هر بهانه‌ای باید جاذبه‌های استان کرمان را به کشور و جهان معرفی کرد.

وی بیان کرد: کرمان یک استان بی‌نظیر است زیرا در هیچ کجای کشور این همه تنوع و جاذبه گردشگری، تاریخی، فرهنگی و صنایع دستی مشاهده نخواهید کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اظهار کرد: ۷۰ هزار صنعتگر در  ۶۸ رشته صنایع دستی در استان داریم که برای معرفی آنها باید از مناسبت‌های گوناگون استفاده کنیم.

وی گفت: با همکاری شهرداری کرمان گذر فرهنگ و هنر از میدان ارگ به سمت بازار ایجاد می‌شود که فرصت مناسبی برای عرضه و معرفی صنایع دستی استان خواهد بود.

فعالی افزود: اتفاقات خوبی در استان در حال رقم خوردن است و امیدواریم بتوانیم با اقدامات مناسب قدر و منزلت استان را حفظ کنیم.

نمایشگاه تابستانی صنایع دستی کرمان در ۴۰ غرفه به مدت ۱۰ روز در محل هتل پارس کرمان برپاست. بازدیدکنندگان از ساعت ۱۸ تا ۲۳ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند از این‌ نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 524605

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha