هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم ۸۲۱ هزار تومان، قیمت دلار ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

سکه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۸۲۱ هزار تومان، قیمت دلار ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۸ میلیون و ۷۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۸۲۱ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۹۵ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۵۵۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۴۷ دلار معامله می‌شود.

‌ افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛  قیمت های خرید و فروش ارز طی روز جاری نسبت به روز کاری قبل با افزایش همراه بوده و بر همین اساس هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد هم‌اکنون ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان و یورو ۲۲ هزار و ۱۰۰ تومان و درهم امارات ۵ هزار و ۵۴۰ تومان اعلام شده است.

کد خبر 524427

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پریزاد US ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    12 6
    خداوند عاقبت مردم و کشور را به خیر گرداند
  • شهریار پوراحمدی IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    8 9
    کشوری که بالاترین منابع ثروت چه از نوع ذخایر معدنی وزیرزمینی وچه ازجهت منابع ارزشمندانسانی درجهان را دارد به چنان وضعی افتاده که ارزش پول ملی آن پایینتر از عراق و افغانستان و همردیف کشورهایی چون ونزوئلا ست .
  • Vahid IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    1 0
    فکر کنم این بی ثباتی و هرج و مرج اقتصادی که ما داریم،تو کشورهای جنگ زده ای مثل یمن و لیبی هم نباشه.
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    0 0
    قبلا هر 8 سال قیمت دلار 2 یا 3 برابر می شد الان خیلی غیر طبیعی هر روز دارد بالا می رود این افزایش ها طبیعی نیست اگر 3 ماه دیگر بیایید بگید یک عده اخلالگر بازار ارز و سلاطین سکه را گرفتیم یا فرار کردند اما قیمت ارز و طلا همین بماند چه فایده ای دارد ؟