دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
۰ نفر

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری سه سارق مسلح و کشف چهار دستگاه موتور سرقتی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ محمود علی‌فر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در یک ماه اخیر در گنبدکاووس، استان گلستان شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در آخرین سرقت مسلحانه توسط باند مذکور پس از دریافت خبر بلافاصله تیم‌های ویژه از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی به محل اعزام شدند، که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد سه سارق مسلح به وسیله یک قبضه سلاح پس از ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت وجه نقد یکی از شهروندان کرده و از صحنه متواری شده اند.

علی‌فر بیان کرد: در نهایت ماموران با تلاش‌های اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های هدفمند این سارقان مسلح که با موتورسیکلت در حال فرار بودند را شناسایی و به تعقیب آن‌ها رفته و به آنان دستور ایست می‌دهند، که سارقان توجهی به اخطارهای پلیس نکرده و پس از حدود چندین کیلومتر تعقیب و گریز در یک عملیات پلیسی هدفمند موتورسیکلت سارقان متوقف و متهمان زمین‌گیر شدند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری به انجام ۶ فقره سرقت مسلحانه و به عنف اعتراف کردند و از مخفیگاه سارقان چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی هم کشف شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس عنوان کرد: متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند. پلیس شهرستان قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند و هرگز اجازه نمی‌دهد، افراد هنجارشکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند.

کد خبر 524248
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha