مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
۰ نفر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: نمایشگاه تابستانی صنایع دستی از امروز، ۲ تیر به مدت ۱۰ روز در هتل پارس کرمان برپا می‌شود.

صنایع دستی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فریدون فعالی بیان کرد: نمایشگاه تابستانی صنایع دستی کرمان با ۴۰ غرفه برپا می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه رشته‌های هنری همچون پته‌دوزی، قلم‌زنی روی مس، زیورآلات قیمتی و نیمه قیمتی، هنرهای چوبی، گلیم‌بافی و... به معرض نمایش و فروش درمی‌آید.

فعالی بیان کرد: در این نمایشگاه تولید زنده برخی از هنرهای سنتی استان کرمان را خواهیم داشت. نمایشگاه مذکور فرصت مناسبی برای معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی کرمان پیوند بین صنعت گردشگری و صنایع دستی و همچنین هم‌افزایی هرچه بیشتر این دو صنعت است.

وی تصریح کرد: زمانی که صنایع دستی و زیرساخت‌های گردشگری مانند هتل‌ها در کنار هم قرار گیرند، این پیوند برقرار می‌شود و جذابیت‌های گردشگری و صنایع دستی دوچندان خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ادامه داد: بازدید از نمایشگاه صنایع دستی کرمان هرروزه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ خواهد بود. از بازدیدکنندگان درخواست می‌شود با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در نمایشگاه حضور یابند.

کد خبر 524174

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha