مردی که دوست خود را با طرح نقشه قبلی بیهوش کرده و پول‌هایش را دزدیده بود، در جریان تحقیقات پلیس به دام افتاد.

سرقت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه شرق، ششم اسفند سال گذشته پرونده‌ای مبنی‌بر سرقت به شیوه بیهوشی با شکایت مردی جوان در کلانتری ۱۰۱ تجریش تشکیل و با دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

شاکی با حضور در پلیس آگاهی اظهار کرد: حدود سه ماه قبل در پارک نیاوران با شخصی به نام امیر آشنا شدم. ما چندبار همدیگر را ملاقات و درخصوص موضوعات مختلف، از جمله سرمایه‌گذاری با هم صحبت کردیم. تا اینکه امیر روز چهارم اسفند من را به میهمانی در منزلش واقع در محله قیطریه دعوت کرد. قرار بود در آنجا مرا برای سرمایه‌گذاری با شخص دیگری آشنا کند.

شاکی در ادامه گفت: ساعت ۸ شب به خانه امیر رفتم و او برایم چای آورد. پس از نوشیدن چای سرم سنگین شد و بیهوش شدم و زمانی که به‌هوش آمدم، متوجه شدم مبلغ چهار هزار دلار وجه نقد و کارت عابربانکم سرقت شده و در پی آن پیامکی حاوی انتقال ۱۰ میلیون تومان از حسابم به حساب دیگری، برایم ارسال شد.

کارآگاهان در تحقیقات اولیه پی بردند منزلی که شاکی به آن مکان دعوت شده، اجاره‌ای بوده و اکنون تخلیه شده است. در ادامه، کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و او را چند روز پیش با هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

امیر در بازجویی‌ها اظهار کرد: هدفم از دوستی با شاکی سرقت نبود. تا اینکه به یک مشکل مالی برخوردم و بدهکار شدم. چون می‌دانستم شاکی وضع مالی خوبی دارد، نقشه سرقت از او را کشیدم و با اجاره موقت یک واحد آپارتمان، نقشه خودم را عملی کردم.

سرهنگ کارآگاه علی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت، با تأیید این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به جرمش، پرونده به مرجع قضائی ارسال و متهم با صدور قرار قانونی صادره روانه زندان شد.

کد خبر 524097

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha