مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
۰ نفر

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: پرونده شرکت گوهر ناز بیش از چهار هزار شاکی از سراسر کشور دارد که تاکنون ۲ هزار و ۲۰۰ شاکی با مراجعه به دستگاه قضا در قم طرح شکایت کرده‌اند.

حكم دادگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام حسن غریب یکشنبه اول تیر در جمع خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به تعداد شکات این پرونده زمان طولانی برای رسیدگی به آن نیاز است و سایر شکات نیز به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا تاکنون نتوانسته‌اند به قم مراجعه کنند.

وی گفت: میزان جذب سرمایه‌ای که در شرکت گوهر ناز اتفاق افتاده بالا بود و باید مشخص شود چه میزان از پول‌هایی که از مردم دریافت کرده‌اند، صرف سود و چه میزان صرف خرید ماشین و امور رفاهی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قم با تاکید بر دقت در ردیابی مالی ادامه داد: یکی از اولویت‌های دستگاه قضا، شناسایی اموال متعلق به متهم است که توسط کارشناسان اداره اطلاعات شناسایی و توقیف‌شده است و در ادامه باید مشخص شود وجوه اخذ شده از مردم در چه جاهایی هزینه شده است.

حجت‌الاسلام غریب تصریح کرد: با توجه به میزان جذب سرمایه و تعداد شاکیان هنوز مدت زیادی از رسیدگی به این پرونده نگذشته و جا دارد تحقیقات ادامه یابد؛ ۶ ماه از شروع پرونده گذشته که برای چنین پرونده ای زمان طولانی نیست. تمام تلاش این است که تحقیقات این پرونده به سرعت کامل شود و با کیفرخواست به دادگاه منتقل شود.

کد خبر 524000

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha