ساخت واحدهای مسکن مهر یکی از راه‌های حمایت از اقشار کم‌درآمد برای خانه‌دارشدن بود که در سال‌های گذشته کلید خورد، اینک با حمایت‌های دولت تدبیر و امید و پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت، مالکان ۱۶۰ واحد مسکن مهر در شهرستان مرزی قصرشیرین با تکمیل واحدهایشان، شاهد تحقق رویای شیرین صاحبخانه‌شدن به واقعیت هستند.

مسکن مهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، طرح مسکن مهر ۳۰۰ واحدی قصرشیرین استان کرمانشاه یکی از طرح‌هایی بود که با گذشت سال‌ها به سرانجام نرسیده بود و مالکان این واحدها در طول سال‌های گذشته نسبت به بلاتکلیفی و نیمه‌کاره رها شدن واحدهایشان گلایه داشتند.

پروژه ۳۰۰ واحدی مسکن مهر این شهرستان نیز در زمینی به مساحت سه هکتار و در ۴۳ بلوک سه یا چهار طبقه و در ۲ مرحله در حال اجرا است.

با پیگیری‌های مسئولان و اهتمام دولت تدبیر و امید و باوجود مشکلات و گرانی و تورم و نبود اعتبارات، تسهیلات مکمل برای ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر ۳۰۰ واحدی قصرشیرین پرداخت شد و امروز شاهد تکمیل ۱۶۰ واحد از این پروژه هستیم تا آرزوی داشتن سرپناه را برای مالکانی که سال‌ها چشم‌انتظار رفتن به زیر سقف منازل خودشان را داشتند، به واقعیت تبدیل کند.

نداشتن توان مالی برخی متقاضیان برای اجاره یا خرید منزل، تورم و گرانی حاکم بر بازار و نرخ بالای مصالح ساختمانی که خود عاملی برای افزایش قیمت واحدهای مسکونی است همه و همه از مشکلاتی است که به‌زودی مالکان واحدهای آماده واگذاری آن‌ها را پشت سر می‌گذارند و در منازل خود ساکن می‌شوند.

۱۶۰ واحد مسکن مهر قصرشیرین آماده واگذاری است 

فرماندار قصرشیرین گفت: ۱۶۰ واحد مسکن مهر از پروژه ۳۰۰ واحدی قصرشیرین در روبروی فرمانداری این شهرستان، آماده واگذاری است که مالکان این واحدها برای تسویه‌حساب و صدور معرفی‌نامه تحویل باید به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قصرشیرین مراجعه کنند.

مرادعلی تاتار یکشنبه اول تیر در حاشیه بازدید از واحدهای مسکن مهر قصرشیرین افزود: ساخت پروژه ۳۰۰ واحدی مسکن مهر در ۲ مرحله آغاز شد که مرحله اول آن شامل ۱۶۰ واحد است و ظرف چند روز آینده تحویل مالکان آن‌ها می‌شود.

وی اظهار کرد: مرحله دوم پروژه مسکن مهر ۳۰۰ واحدی قصرشیرین نیز با ۱۴۰ واحد، هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجرا است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: طرح مسکن مهر یکی از مطالبه‌های مالکان این واحدها است که از سال ۹۱ در قصرشیرین اجرای آن شروع شد و از عوامل تأخیر در روند و آماده‌سازی این طرح می‌توان به زلزله‌های سال‌های گذشته و گرانی و تورم در افزایش قیمت مصالح ساختمانی اشاره کرد.

تاتار ادامه داد: زیرساخت‌های لازم برای مسکن مهر ۳۰۰ واحدی قصرشیرین از جمله اجرای شبکه داخلی آب و فاضلاب و انتقال شبکه انجام‌شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز خسروی و پرویزخان واقع است.

کد خبر 523980

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha