دلیل غیبت دروازه‌بان تیم فوتبال مس سونگون در فینال لیگ برتر،‌ مثبت شدن تست کرونایش بود.

صميمي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال روز جمعه گذشته (۳۰ خرداد) بین دو تیم مس سونگون و گیتی‌پسند در اصفهان برگزار شد که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ به سود مس به پایان رسید.

دقایقی قبل از شروع این مسابقه و همزمان با انتشار لیست بازیکنان دو تیم مشخص شد که علیرضا صمیمی، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم مس در این مسابقه غایب است.

صمیمی از جمله بازیکنانی بود که تست کرونایش طی هفته‌های گذشته «مثبت» شد و برای همین مدتی در قرنطینه به سر برد. وی تا پشت سر گذاشتن این ویروس از تمرینات دور بود و نتوانست به آمادگی مدنظر برای دیدار فینال دست پیدا کند. علیرضا افضل، سرمربی مس برای بازی رفت فینال به دروازه‌بان دوم تیم خود اعتماد کرد و او را درون دروازه گذاشت.

البته صمیمی در آخرین تست بازیکنان تیم مس که روز ۲۶ خرداد گرفته و جوابش روز ۲۹ خرداد برای سازمان لیگ فوتسال ارسال شد، مشکلی نداشت و پاسخ این تستش منفی بود. به همین دلیل وی کاروان تیم مس را در سفر به اصفهان همراهی کرد و در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش حضور داشت.

این‌طور که به نظر می‌رسد صمیمی برای بازی برگشت فینال مشکلی ندارد و احتمالا دروازه‌بان مس در دیدار برگشت خواهد بود.

دیدار برگشت فینال روز ۶ تیر به میزبانی مس در تبریز برگزار می‌شود. در صورت تساوی در دو دیدار رفت و برگشت، دیدار سوم به میزبانی کرمان به عنوان زمین بی‌طرف در تاریخ ۹ تیر برگزار می‌شود.

کد خبر 523809

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha