فرماندار شوش درخصوص مشکل حقوق کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: رفع این مشکل با کمک استاندار خوزستان و نماینده شوش در مجلس با جدیت در حال پیگیری است.

حقوق کارگری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، عدنان غزی یکشنبه اول تیر افزود: علاوه بر فرمانداری و اعضای شورای تامین شهرستان شوش، شخص استاندار خوزستان و نماینده مردم شوش پیگیر پرداخت حق و حقوق حقوق کارگران نیشکر هفت‌تپه هستند.

وی بیان کرد: در تلاشیم برخی از حساب‌های بانکی شرکت نیشکر هفت‌تپه را برای پرداخت حقوق معوقه کارگران این شرکت رفع انسداد کنیم.

فرماندار شوش درباره پیگیری رفع مشکلات بازنشستگان هفت‌تپه گفت: کارگران این شرکت مطمئن باشند پیگیر رفع مشکل حقوق آنها هستیم؛ دیروز هم مشکلات بیمه کارگران این شرکت با معاون و مشاور وزیر رفاه مطرح شدند.

کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در چند روز اخیر خواستار پرداخت سه ماه حقوق معوقه و تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی خود شده‌اند.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با وسعت ۲۴ هزار هکتار، سطح زیر کشت سالانه بیش از ۱۲ هزار هکتار نیشکر و دیگر محصولات کشاورزی و چندین کارخانه یکی از بزرگترین مجتمع‌های تولیدی استان خوزستان و کشور است که نقش مهمی در تولید، اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارد.

هفت‌تپه، قدیمی‌ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می‌گذرد و طبق اصل ۴۴ قانون اساسی اواخر سال ۱۳۹۴ از سوی سازمان خصوصی‌سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.

این شرکت در ۱۵ کیلومتری شهر شوش در شمال استان خوزستان واقع است.

کد خبر 523792

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha