فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری ۵ نفر از متهمان سرباندهای قاچاق موادمخدر قبل از خروج از مرزهای کشور در شهرستان جاسک توسط مرزبانان این استان خبر داد.

مرزبانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حسین دهکی اول تیر با اعلام این خبر گفت: مرزبانان استان هرمزگان با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند ۵ نفر از سرباندها و سرشبکه‌های قاچاق مواد مخدر به کشور که به‌تازگی در بندرلنگه توسط مرزبانان این استان متلاشی‌ شده بود، قصد خروج غیرمجاز از مرزهای خشکی کشور به مقصد کشور پاکستان را دارند.

وی افزود: این افراد که پس از شناسایی و متلاشی شدن باند آن‌ها توسط مرزبانان استان متواری شده بودند، با انجام اقدامات اطلاعاتی شناسایی و تحت رصد قرار گرفتند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ادامه داد: مرزبانان با تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس از زمان خروج این افراد مطلع و با حضور در ایست و بازرسی «لیردف» در شهرستان جاسک، متهمان را با یک دستگاه خودروی سواری پارس شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار دهکی گفت: افراد دستگیر شده به اتهام حمل و جابه‌جایی ۸۸۸ کیلوگرم موادمخدر و همکاری با باندهای حمل موادمخدر پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

کد خبر 523754

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha