مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
۰ نفر

معاون سیاسی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین گفت: استفاده از ماسک در ادارات به‌ویژه بانک‌ها و شهرداری‌ها الزامی است.

منوچهر حبیبی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شنبه ۳۱ خرداد روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی کرونا را بی‌رحم‌ترین پدیده یک قرن اخیر بیان کرد و افزود: بهترین، ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین شیوه مبارزه و مقابله با کرونا، استفاده از ماسک است.

وی یادآورشد: برخی به‌اشتباه تصور می‌کنند که دیگر ضرورتی به رعایت اصول بهداشتی نیست، درحالی‌که تمامی مراکز تجاری و اداری باید همچنان فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

حبیبی خاطرنشان کرد: توصیه‌های موکد سازمان جهانی بهداشت و متخصصان امر، ضرورت استفاده از ماسک در مراودات، اجتماعات، خریدها، حضور در بازار به‌ویژه تجمع‌های بالای ۳ نفر است.

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: به مسئولین ادارات، دستگاه‌های اجرایی و به‌ویژه بانک‌ها و شهرداری‌ها تذکر داده شده است که در برخورد با ارباب‌رجوع و مراجعان حتماً باید ماسک داشته باشند.

وی افزود: در بانک‌ها و شهرداری‌هایی که مراجعان و ارباب‌رجوع بیشتری دارند، حساسیت و اهمیت موضوع مضاعف می‌شود، لذا این مهم می‌بایست جدی انگاشته شود.

حبیبی یادآور شد: دستگاه‌های اداری موظفند، استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک را افزایش دهند و جز در موارد ضروری از ارائه خدمات حضوری اجتناب نمایند.

کد خبر 523509

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha