معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: مرغداران باید ابتدا نیاز داخل استان به تخم‌مرغ را تامین کنند و مازاد آن از استان خارج شود.

تخم مرغ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،«علی تهوری» اظهار کرد: با توجه به اعتراض برخی شهروندان مبنی بر قیمت بالا و کمبود تخم مرغ در بازار، لازم است نیاز استان خراسان جنوبی تامین شود و با هر گونه حمل غیرمجاز تخم مرغ به سایر استان‌ها برخورد قاطع خواهد شد.

وی گفت: با توجه به تولید مازاد بر مصرف تخم‌مرغ در خراسان جنوبی قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ در ستاد تنظیم بازار استان برای مصرف کننده ۱۰ هزار تومان مصوب شده و فروش بالاتر از این مبلغ تخلف است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان قیمت خرید هر کیلوگرم تخم‌مرغ از مرغداران هم ۹ هزار تومان است.

وی اظهار داشت: هرگونه افزایش قیمت بدون اخذ مصوبه کمیسیون تنظیم بازار استان ممنوع است و اتحادیه‌ها می‌توانند درخواست و پیشنهادهای خود را در این خصوص به سازمان صمت خراسان جنوبی ارائه کنند.

تهوری گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت همواره وضعیت بازار را به طور مستمر رصد می‌کنند و با هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 523189

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha