معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۰۰۰ ثوب لباس با تصاویر مبتذل خبر داد.

سرهنگ مرادی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر مرادی دراین‌باره گفت: همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، پلیس با تولید و توزیع کنندگان لباس‌های نامناسب و دارای تصاویر مستهجن و غیراخلاقی برخورد می‌کند و در همین راستا نیز چندی قبل از فعالیت فردی که اقدام به عرضه تی‌شرت‌هایی با تصاویر و نوشته‌های مبتذل و رکیک کرده بود با خبر شده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

مرادی با اشاره به تحقیقات انجام شده از سوی ماموران گفت:‌ در تحقیقات انجام شده مشخص شد که این فرد تی‌شرت‌های مذکور را در یک مغازه واقع در شهرک غرب به فروش می‌رساند و علاوه بر آن به شکل اینترنتی نیز اقدام به توزیع و فروش این البسه کرده است که در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و ماموران با حضور در این محل بیش از ۲۰۰۰ ثوب البسه که روی آن تصاویر مستهجن، فحاشی رکیک و ... وجود داشت، کشف و ضبط شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ادامه داد: همچنین در همین راستا نیز یک نفر از سوی ماموران دستگیر شد که این فرد در بازجویی‌های انجام شده معترف شد که این البسه را به شکل قاچاقی خریداری کرده است.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با چنین مواردی برخورد خواهد کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

مرادی پیش از این با هشدار به تولیدکنندگان و فروشندگان لباس‌های مبتذل و نامناسب از برخورد با عرضه لباس‌های مبتذل و نامتعارف زنانه و مردانه خبر داده بود.

کد خبر 523187

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سمانه SE ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    20 12
    یعنی عکس لخت روی تی شرت بوده یا شما ها معنی مستهجن را نمیدانید مثل بقیه کارهایتان بوق و کرنا سر میدهید.. از اختلاس اقا زاده ها که بد تر نیست.
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      7 3
      شما خودتان میفرمائید آقا زاده ها ، چه توقعاتی .
  • عزیز IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    14 15
    خانم سمانه،هرچی باشه،زشت زشته،نمیشه تمیزش کرد،راست می گن خیلی وقته ازاین لباس هاتو کشورماعده ای عمداواردمی کنند،مخصوصامانتوهای دخترانه،کسانی که این جورلباس هارامی پوشندذات شیطانی دارندوکسی که ذات شیطانی داشته باشه ازبدترین انسانهاهم بدتره،شماهم بااین پرچم صلیبی که برای خودت زدی،به دردهمان صلیبیهای آمریکایی وانگلیسی واروپایی می خوری،کسی مجبورت نکرده تومملکت خودت باشی.
  • سمانه SE ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    17 11
    اگر قوانین اسلام واقعا اجرا شود باید در همه زمینه ها باشد اول دروغ نگویند اختلاس نکنند و...
  • حق شناس US ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    16 3
    هدف سر گرم کردن مردم هست